Sohvaperunat. Mitä vittua, Yle?
@Siniharmaa : vaikka tämän varmasti itse tajusitkin, niin lisään nyt varmuuden varalta, että Tervon todellinen pihvi ei tainnut olla noissa google-luvuissa, joita toki voi tulkita ja katsoa monesta eri näkökulmasta.
Kirjoitus itsessään oli mielestäni aika hauska.
haettaessa Googlesta termillä Tom of Finland hakutuloksia tulee yli 50 miljoonaa, joka on ylivoimaisesti suurempi luku kuin millään muulla merkkihenkilöllä.
vaikka tämän varmasti itse tajusitkin, niin lisään nyt varmuuden varalta, että Tervon todellinen pihvi ei tainnut olla noissa google-luvuissa, joita toki voi tulkita ja katsoa monesta eri näkökulmasta.
vittu että mua vituttaa toi Tervo. Jätkä kirjotti 90-luvulla todella rasistista ja sovinistista paskaa ja nyt on sitten niin toista maata että. Tuulenhaistelija.
Mikä se pihvi oli? Se, että ulkomailla juuri kukaan ei tiedä Suomesta mitään?
Ei kai jonkin American History X -leffan kirjoittajaakaan voi paheksua suvaitsevaisuuden puolustamisesta siksi, että Edward Nortonin roolihahmo on tuossa leffassa kauhea rasisti?
En tiedä paraneeko pihvi sillä että se syötetään, mutta minun ymmärtääkseni Tervo halusi piikitellä suomalaisten itse itsestään rakentamaa ja vaalimaa Suomi - kuvaa ja haluamme kontrolloida kuvamme leviämistä maailmalle.
Etkös sinä ole Tervo?Jos Tervon pääasiallinen tarkoitus olisi tämä, hänen tuskin tarvitsisi kirjoitella ihan täyttä shaibaa noista Googlen hakutuloksista tai väittää, että noin yksi miljoonasta ulkomaalaisesta tietää jotain Suomesta. Selvästikin pääasiallinen tarkoitus on trollata niitä Pentti Oinosen hengenheimolaisia, jotka repivät pelihousunsa esim. homo-Marski-leffasta aivan täysin. Näiltä vatipäiltä saa Suomen ja homostelun yhdistämällä varmasti sellaista palautetta, jonka äärellä voi taas taivastella oikein kunnolla roskaväen huonoutta ihmisinä. Meilläkin on töissä yksi talvi- ja jatkosotafanaatikko, jolta on kiva toisinaan hakea vihaisia tuhahduksia puhumalla Marskin homoudesta. Tuon kansanosan lietsominen oikein kunnon öyhötykseen on näköjään monien mielestä niin ylevä tavoite, että se on "hauskaa ja oivaltavaa", vaikka se tehtäisiin esittämällä täysin todellisuudesta irrallaan olevia lukuja. Jos Tervo kirjoittaisi, että noin 99 prosenttia ihmisistä kiihottuu todellisuudessa seksuaalisesti enemmän oman sukupuolensa kuin vastakkaisen sukupuolen edustajista, sekin olisi hauskaa ja oivaltavaa, koska perähikiän homofoobikot suivaantuisivat moisesta väitteestä ja haukkuisivat Tervon käyttäen mitä törkeimpiä solvauksia.
Minulle on Suomea kehuttu esim. manhattanilaisessa baarissa sanomalla, että Pohjoismaat ovat maailman hienoimpia maita, Amsterdamissa tarjoilija alkoi laulaa Litmasen nimeä, jne.
Jos Tervon pääasiallinen tarkoitus olisi tämä, hänen tuskin tarvitsisi kirjoitella ihan täyttä shaibaa noista Googlen hakutuloksista tai väittää, että noin yksi miljoonasta ulkomaalaisesta tietää jotain Suomesta. Selvästikin pääasiallinen tarkoitus on trollata niitä Pentti Oinosen hengenheimolaisia, jotka repivät pelihousunsa esim. homo-Marski-leffasta aivan täysin. Näiltä vatipäiltä saa Suomen ja homostelun yhdistämällä varmasti sellaista palautetta, jonka äärellä voi taas taivastella oikein kunnolla roskaväen huonoutta ihmisinä. Meilläkin on töissä yksi talvi- ja jatkosotafanaatikko, jolta on kiva toisinaan hakea vihaisia tuhahduksia puhumalla Marskin homoudesta. Tuon kansanosan lietsominen oikein kunnon öyhötykseen on näköjään monien mielestä niin ylevä tavoite, että se on "hauskaa ja oivaltavaa", vaikka se tehtäisiin esittämällä täysin todellisuudesta irrallaan olevia lukuja. Jos Tervo kirjoittaisi, että noin 99 prosenttia ihmisistä kiihottuu todellisuudessa seksuaalisesti enemmän oman sukupuolensa kuin vastakkaisen sukupuolen edustajista, sekin olisi hauskaa ja oivaltavaa, koska perähikiän homofoobikot suivaantuisivat moisesta väitteestä ja haukkuisivat Tervon käyttäen mitä törkeimpiä solvauksia.
Minulle on Suomea kehuttu esim. manhattanilaisessa baarissa sanomalla, että Pohjoismaat ovat maailman hienoimpia maita, Amsterdamissa tarjoilija alkoi laulaa Litmasen nimeä, jne.
Jos Tervon pääasiallinen tarkoitus olisi tämä, hänen tuskin tarvitsisi kirjoitella ihan täyttä shaibaa noista Googlen hakutuloksista tai väittää, että noin yksi miljoonasta ulkomaalaisesta tietää jotain Suomesta. Selvästikin pääasiallinen tarkoitus on trollata niitä Pentti Oinosen hengenheimolaisia, jotka repivät pelihousunsa esim. homo-Marski-leffasta aivan täysin.
Etkös sinä ole Tervo?
Suomi - kuva on harvoin juuri sellainen millainen haluamme tai millaiseksi haluamme sen uskoa.
Olisi Vesikallio voinut lyödä luvun tiskiin, ettei minulle jää epäilyä vedätyksestä, tarkoitushakuisesta paskajournalismista.
Kumpi on todennäköisempää, että YLE ja muut mediat on vihervasemmistolaisessa salaliitossa huijaamassa mamuasioisa viattomia suomalaisia vai.. että oma maailmankuvasi perustuu virheellisiin tietoihin? Niihin, jotka saavat sinut heti epäilemään tietoa joka on vastakkainen oman maailmankuvasi kanssa?