Ylen NHL-illat

  • 91 723
  • 356
Seppälässä ei itseä häiritse niinkään nuo kirjoittamansa jutut, jotka ovat minun nähdäkseni ihan laadukasta journalismia. Sen sijaan miehen some preesens on todella ala-arvoista toisinaan. Tosin viime aikoina olen havainnut tason nousua silläkin saralla. Olisikohan jopa ottanut opikseen?
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Vähän särähti Oilersin suolaaminen mitä ihmeellisimillä argumenteilla omaan korvaan, mutta muuten oli kyllä nyt tällä kertaa tiivis ja hyvä paketti.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Vancouver - Nashville playoffsarjan perattiin sitten läpi mainitsematta 100 pisteen Milleriä kertaakaan. Peräänkuulutettiin leveyttä Petterssonin takaa mainiten Lindholm, Garland ja Mikheyev joihin ei uskottu, ei mitään mainintaa Milleristä tai Hughesista :D
Miten muistan, että olisi mainittu? Siis ihan yhden kerran. No, en lähde vetoa lyömään.
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Seppälässä ei itseä häiritse niinkään nuo kirjoittamansa jutut, jotka ovat minun nähdäkseni ihan laadukasta journalismia. Sen sijaan miehen some preesens on todella ala-arvoista toisinaan. Tosin viime aikoina olen havainnut tason nousua silläkin saralla. Olisikohan jopa ottanut opikseen?
Samaa mieltä. Ihan hyviä nuo artikkelit ja pelaajahaastattelut, mutta erityisesti X:ssä homma on ihan sekoilua. Tuntuu melkein siltä, että ei kaipaa ketään tavan tallaajia kommentoimaan sisältöjään. Voisi melkeen laittaa rajoitetun kommentoinnin päälle, ei tunnu kestävän juuri lainkaan eriäviä mielipiteitä.

Taannoinen NHL-ilta ihan mukavaa kuunneltavaa. Mäkinen kyllä selkeästi rauhoittunut vuosien aikana, ei enää tulee mielipiteitä faktoina juuri lainkaan. Hoffa tuota skeneä pyörittää ihan 100-0. Mietin myös, että kukahan voisi olla seuraava uusi tulokas näihin nauhoituksiin. Touru nyt toki sarjassa syvällä, eli se nyt yksi looginen. Mutta olisiko joku muu?
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Arttu Wiskari. Kimanttia-podcastin jaksoissa on ollut muutaman kerran vieraana ja käsitykseni hänestä on muuttunut täysin. Positiiviseen suuntaan siis.
Sitten myös Kaukosen laidalla kaksikko (Nico Oksanen & Veli(?) Kaukonen), jotka ainakin twitterin perusteella selkeästi kukkuvat noita yön kierroksia ja ovat ainakin sen kannalta hyvin sarjan päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös