Alkaen ensi minuuteilta, heität johonkin 10 minuutin tienoille hiiren ja klikkaat, niin eiköhän ole Ude äänessä.Olisiko heittää kohtaa noin suunnilleen, 3h 26min on pitkä aika pyöritellä.
Alkaen ensi minuuteilta, heität johonkin 10 minuutin tienoille hiiren ja klikkaat, niin eiköhän ole Ude äänessä.Olisiko heittää kohtaa noin suunnilleen, 3h 26min on pitkä aika pyöritellä.
Kiitos.Alkaen ensi minuuteilta, heität johonkin 10 minuutin tienoille hiiren ja klikkaat, niin eiköhän ole Ude äänessä.
Edelleenkin se sukunimi on Sirkkiä-Jarva.Sari Sirkiä-Jarvaa
Kiitos.
Sitten tämän päivän juttuihin, kannattaa ihan jokaisen kiekkoa seuraavan kuunnella tämän päivän lähetyksestä Ilveksen tilanteesta juttua, oli nimittäin todella avointa touhua siitä missä nyt mennään. Mahtava ja rohkea ulostulo ja kerrankin pakko kehasta myös Sari Sirkiä-Jarvaa, pisti todella koville haastateltavan. Tämä ensimmäisellä erätauolla.
1:08:35 ja laitetaan nyt suora linkki vielä kaikille Jääkiekkokierros | Urheiluilta | Radio | Areena | yle.fi (yle areenaan)Pystytkö heittään tarkkaa aloituskohtaa, kelasin läpi koko jutun enkä saanut kyseistä haastista korviini sitten millään.
1:08:35 ja laitetaan nyt suora linkki vielä kaikille Jääkiekkokierros | Urheiluilta | Radio | Areena | yle.fi (yle areenaan)
Alkaa ensin Ipan uudella ulkkarihankinnalla ja sitten tulee esim. Kela korvauksista ja Ilveksen taloustilanteesta, ulkoilmaottelusta yms. tosi hyvää settiä.
Ei minua tarvitse kiittää, kyllä tässä pitää kiittää YLE:n loistavaa tekemistä, siellä pistettiin toimitusjohtaja ahtaalle ja saatiin ihan oikeita vastauksia, mikä on oikeasti sitä journalismia, mitä haluaisi kuunnella enempikin. Tämä oli minulle avaavimpia ja parhaita haastatteluja aikoihin.Kiitos! Nyt hävettää myöntää, että kuuntelin ja etsin kyseistä Ilves-pätkää tuosta samasta missä Uusitalo-osuuskin oli. Kun ei leikkaa, niin ei leikkaa.
Hyvä haastattelu ilman muuta, itse jäin kuitenkin toivomaan vielä yhtä tiukkaa kysymystä siihen, kun Honkkis selitteli pelimerkkien vähyyttä ja sitä ettei ole subventiota pyörittämässä toimintaa. Kysymys olisi voinut olla vaikka: "Miten hallin toisessa päässä ne pelimerkit riittää paljon enempään, vaikka toimintaympäristö on sama ja yleisömäärissä ei kovin suurta eroa ole?"Ei minua tarvitse kiittää, kyllä tässä pitää kiittää YLE:n loistavaa tekemistä, siellä pistettiin toimitusjohtaja ahtaalle ja saatiin ihan oikeita vastauksia, mikä on oikeasti sitä journalismia, mitä haluaisi kuunnella enempikin. Tämä oli minulle avaavimpia ja parhaita haastatteluja aikoihin.
Nyt täytyy sanoa että luojalle kiitos, että tätä Tampereen ottelua ei selosta Madame Jarva vaan Micke Suopuro. Näin pelkästään radion kautta jännitysnäytelmää seuraavana pelin kulussa pysyy erittäin hyvin mukana tämän nuoren selostajan ansiosta.
Olen täysin samaa mieltä, ja varmaan jatkossakin tilanne säilyy, sillä Sirkkiä-Jarva on Plymouthissa naisten kisoissa.
Kyllä, Sirkkiä-Jarva on ehkä huonoin ja ärsyttävin selostaja ja toimittaja ketä oon kuullut.Huomasin saman...luojan kiitos! Toivottavasti naarasleijonat pitävät Sarin siellä mahdollisimman pitkään! :)
Olen täysin samaa mieltä, ja varmaan jatkossakin tilanne säilyy, sillä Sirkkiä-Jarva on Plymouthissa naisten kisoissa.
Jyväskyläläistaustainen Micke Suopurokin on päässyt ihan hyvin ääneen Tampereella, oli ainakin viimeksi tuossa ensimmäisessä välierässä Tappara-HIFK.Onkohan Ilves-Sarilla joku kiintiöpaikka kiekkokierroksen kommentointiin...muuten ei kyllä pysty järjellä ymmärtämään etteikö Tampereen kokoisesta jääkiekkokaupungista löytyisi pätevämpää ja sujuvasanaisempaa radioon höpöttäjää?
Noin vartin kuunnellut puheelta Kalpa-Jyp -pelin selostusta. Todella raskasta kuunnella tuommoista katkonaista, jaarittelevaa ympäripyöreää selostusta, mistä ei pääse mitenkään jyvälle mitä kentällä tapahtuu. Kaiken kruununa sanoissa ja nimissä sekoilua.
Onkohan Ilves-Sarilla joku kiintiöpaikka kiekkokierroksen kommentointiin...muuten ei kyllä pysty järjellä ymmärtämään etteikö Tampereen kokoisesta jääkiekkokaupungista löytyisi pätevämpää ja sujuvasanaisempaa radioon höpöttäjää?