Hyvä päätös kisavalitsijoiden kannalta. Saavat nyt valita Lassin heittämään,Pitkämäki ei lähde tavoittelemaan paikkaa MM-kisoihin, päätös uran jatkosta syksyllä.
Lähde: Turun Sanomat hetki sitten.
Hyvä päätös kisavalitsijoiden kannalta. Saavat nyt valita Lassin heittämään,Pitkämäki ei lähde tavoittelemaan paikkaa MM-kisoihin, päätös uran jatkosta syksyllä.
Lähde: Turun Sanomat hetki sitten.
Toni Kuusela miesten keihään viides. 80 metrinen olisi riittänyt kakkossijaan, mutta Kuuselan ainoaksi hyväksytyksi heitoksi jäi 75,34 metriä.
Oskari Lehtonen. Avauspäivän kokonaissaldo oli pettymys, olin laskenut että sprintteriestämme viisi selviää finaaliin mutta vain neljä selvisi ja heistä Latvala ei ole varmistanut sijoitustaan kahdeksan parhaan joukkoon. Finaaliin selvisivät juuri ne juoksijat joita olin arvellutkin, viidennen paikan olin laskenut Lehtoselle. Heittolajeissa Sipponen suoriutui sijoituksissa yläkanttiin mutta Kuusela alakanttiin.Oskari Perälampi oli miesten 200m 11
Oskari Lehtonen. Avauspäivän kokonaissaldo oli pettymys, olin laskenut että sprintteriestämme viisi selviää finaaliin mutta vain neljä selvisi ja heistä Latvala ei ole varmistanut sijoitustaan kahdeksan parhaan joukkoon. Finaaliin selvisivät juuri ne juoksijat joita olin arvellutkin, viidennen paikan olin laskenut Lehtoselle. Heittolajeissa Sipponen suoriutui sijoituksissa yläkanttiin mutta Kuusela alakanttiin.
Mistä löytyy jonkunlainen liveseuranta tästä? Siis mistä näkisi myös kokonaistilanteen. En vissiin osaa hakea oikeilla sanoilla.
Miten suorituksensa on pettymys? Richardsson urheili tasollaan, kukapa meistä ei toivoisi että tasonsa on parempi mutta ei ole. Paperimaaottelussa Richardsson oli neljäs ja niin myös itse kisassa.Jos oli Kuiviston suoritus kasilla hieno, niin Richardsonin juoksu oli ajan puolesta pettymys kyllä esteissä. Siinä näkyi kyllä harvinaisen hyvin Camillan puutteet estetekniikassa kun kahta viimeistä kierrosta juostiin. Uskon kuitenkin että Keskisalo on paras mahdollinen valmentaja korjaamaan tuon asian.
Miten suorituksensa on pettymys? Richardsson urheili tasollaan, kukapa meistä ei toivoisi että tasonsa on parempi mutta ei ole. Paperimaaottelussa Richardsson oli neljäs ja niin myös itse kisassa.
Arttu Kankaalla on ollut kuula jumissa koko kesän.
Kaikki hypyt on näytetty All Athletics