Yleisurheilun MM-kisat 27.9.–6.10.2019 @ Doha, Qatar

  • 242 911
  • 4 809

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Lähinnä kritisoi Ruuskasta siitä, että kisoja kerääntyy liian vähän kauden aikana ja liian epäloogisesti, kisa siellä toinen täällä. Ei mitään selkeää jatkumoa ja kisatuntuman saamista missään vaiheessa kun koko ajan treenataan ja sitten välillä kisataan hirmutehoilla ja loukkaannutaan. Säännöllisen systemaattisella kisaamisella elimistö adaptoituu kestämään hurjia kisatehoja paremmin ja paremmin eli nyt esim. karsinta + finaali eikä liekki sammu pariin yritykseen tai yhteen kisaan. Mutta sitähän ei saanut täällä kritisoida vaan oikea tapa on kilpailla vain valikoidun harvasti, se tuli jo kesällä palstalla selväksi muun lajin yhteydessä.

Minä en osaa ottaa kantaa siihen miten laitat sanoja muiden suuhun ilman lainauksia.

Tuossa tuo Pavlikovskyn viesti. Ei välttämättä Pavlikovsky suoraan tuossa viestissään kirjoita, että ainut oikea tapa, mutta vihjailee siihen suuntaan.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aivan typerä sivuhuomio eli itseni paljastus: minä aina jämähdän miettimään saksalaisten nimien merkityksiä, ja aina jää tajuamatta mikäli nimi jokin muu kuin Schmidt tai Schumacher.
Klosterhafen, luostarin puolikas? Ruckstuhl ei olekaan keinutuoli kai.

Tämä on minulle aina osa MM- ja Olympiakisojen viehätystä. Turhien asioiden lisääntynyt funtsiminen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuossa tuo Pavlikovskyn viesti. Ei välttämättä Pavlikovsky suoraan tuossa viestissään kirjoita, että ainut oikea tapa, mutta vihjailee siihen suuntaan.
Kiitos, en ymmärrä miten tämä liitty Mäkelään. Voi toki liittyä, siihen en osaa ottaa kantaa.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Aivan typerä sivuhuomio eli itseni paljastus: minä aina jämähdän miettimään saksalaisten nimien merkityksiä, ja aina jää tajuamatta mikäli nimi jokin muu kuin Schmidt tai Schumacher.
Klosterhafen, luostarin puolikas? Ruckstuhl ei olekaan keinutuoli kai.

Tämä on minulle aina osa MM- ja Olympiakisojen viehätystä. Turhien asioiden lisääntynyt funtsiminen.
Eikös tuo nimi ole Klosterhalfen, Luostariapuri (avustaja)?
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
"Jalat ei ehtiny palautua". Lievää selittelyn makua.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Niinkin nuori laji kuin naisten 3-loikka vielä 1995 oli, niin onhan tuo käsittämätöntä että ME on yhä voimassa.

Kolmiloikka on jotenkin outojen ihmisten laji eli ihmekimmojen hommaa. Ja ihmehemmojen kimmoisuutta, hehe!!
Onko doupilla tässä lajissa tulosta tehtävissä? Minä arvelen, että tuo 1995 tulos saattaa olla ihan ok hyppy. ???
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onneksi sinä täällä jatkoajan keskustelupalstalla tiedät asian paremmin.

Jos mä olisin tuolla urheilijana ja sijoittuisin vaikka sijalle 27 niin vastaisin haastattelussa:

"Ei se ihan nappiin mennyt, mutta se vähän helpottaa, että tiedän olevani tässä omassa työssäni vitusti parempi kuin jatkoajan keskustelupalstalle kirjoittavat omassaan."
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Miksi naiset aina pannaan juoksemaan nämä viestit ennen miehiä? Ei ole heikkoja jäitä radalla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Kellä tippuu kapula, kapula tippuu näin? Onko se jenkit, jolla menee kisa peppua päin?"
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Yllättävän selkee, tiukempaa odotin tästä kisasta...
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En nyt tiedä onko se minulle henkilökohtaisesti kauhean tärkeää, mutta kyllä itse ainakin toivon suomalaisten ennemmin urheilevan siellä taitotasojen ylärajoilla ja välillä ylittävän ne, kuin päinvastoin.

Minä en jaksaisi stressata moisista. Sama juttu kuin Etelätalon kohdalla. Finaaliin selviäminen karsinnasta on hieno hetki. Mitä sen jälkeen tulee on bonusta, ja jos todennäköisin vaihtoehto eli karsiutuminen kolmelta viimeiseltä kierrokselta tulee, niin ei haittaa.

Ennemmin murehtii niistä, jotka voisi päästä finaaliin, mutta jää karsintaan. Tai jos olisi jotain mitalitoivoja jotka epäonnistuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös