Yleisurheilun MM-kisat 27.9.–6.10.2019 @ Doha, Qatar

  • 242 964
  • 4 809

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätä paremmaksi ei yleisurheilukisa voi mennä.

Ei oikein voi. Aloin juuri pohtia, että mikä olisi kaikkein aikojen toisiksi kovin yleisurheilufinaali kaikki lajit huomioiden. Olin sanoa, että Edmonton ja miesten keihäs.

Mutta ehkä nuo ovat kuitenkin sijoilla 2. ja 3. Ykkönen lienee Tokion pituusfinaali.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Väität siis douppariksi? Olisko jotain konkreettista näyttöä esittää?
Joo jollain random jatkoajan nimimerkillä toki on esittää näytöt. Oletko tosissasi?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivon todella, että @Pavlikovsky lle jaksetaan vittuilla lisää nyt kun sillä on mahkut lällätellä Mäkelän suorituksesta, mutta miehekkäästi jättää lällättelemättä.
Mitä helvetin mahkuja meillä kenellekään on lällätellä yhdellekään noista urheilijoista noissa kisoissa? :D Paitsi tietysti jos tänne kirjoittelee entisiä tai nykyisiä yleisurheilun MM-tason urheilijoita, niin antaa mennä vaan.

Jos menin johonkin miinaan, niin pahoittelut ylireagoinnista.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Toivon todella, että @Pavlikovsky lle jaksetaan vittuilla lisää nyt kun sillä on mahkut lällätellä Mäkelän suorituksesta, mutta miehekkäästi jättää lällättelemättä.

Oho, minä en huomannut. Toisaalta et minua noteerannutkaan.

Mutta anteeksi kuitenkin urheilijalta pyydän, häpeän alamittaista viestiäni.
Finaalipaikka on nykyään harvinaista herkkua.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä helvetin mahkuja meillä kenellekään on lällätellä yhdellekään noista urheilijoista noissa kisoissa? :D Paitsi tietysti jos tänne kirjoittelee entisiä tai nykyisiä yleisurheilun MM-tason urheilijoita, niin antaa mennä vaan.

Jos menin johonkin miinaan, niin pahoittelut ylireagoinnista.
En nyt ihan ymmärtänyt. Viestisi on samaa tasoa, kuin se, että Roger Federeriä ei voi valmentaa jos ei ole itse parempi kuin se, tai Tiger Woodsia tms. valitse nimi ja laji.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei sitten Mäkelällä oikein irronnut. Vaisua hyppelyä. Ehkä Tokiossa irtoaa tai sitten ei... Toiseksi: kuulamiehet järjestivät melkoisen huikean shown, nyt vaan jännitetään moni kuulamies narahtaa dopingista.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt ihan ymmärtänyt. Viestisi on samaa tasoa, kuin se, että Roger Federeriä ei voi valmentaa jos ei ole itse parempi kuin se, tai Tiger Woodsia tms. valitse nimi ja laji.
No ei todellakaan ole. Voihan sitä valmentaa, ja näin katsojan näkökulmasta tiettyyn pisteeseen arvostellakin, mutta käyttämäsi verbi oli "lällätellä", jossa minä ainakin näen pienen sävyeron.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minulle nämä kaikenmaailman urheilija- ja valmentajahaastattelut on ihan turhia...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ibarguen näyttää hyvältä hypyissään. Ja valmistautuessaan hyppyyn jne.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko näil suomalaisilla jotain hyviä fysiikkavalmentajia, vai pelkästään näitä 60-vuotiaita setämiehiä henkilökohtaisina valmentajina?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
No ei todellakaan ole. Voihan sitä valmentaa, ja näin katsojan näkökulmasta tiettyyn pisteeseen arvostellakin, mutta käyttämäsi verbi oli "lällätellä", jossa minä ainakin näen pienen sävyeron.

Juu saa aika pienimunainen olla, jos toisen epäonnistumisen hetkellä tulee vielä lällättelemään. Varsinkin, kun tässä tapauksessa epäonnistuminen tarkoittaa sitä, että on omassa ammatissaan maailmassa 12 parhaan joukossa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No ei todellakaan ole. Voihan sitä valmentaa, ja näin katsojan näkökulmasta tiettyyn pisteeseen arvostellakin, mutta käyttämäsi verbi oli "lällätellä", jossa minä ainakin näen pienen sävyeron.
No se sävyero on kyllä sitten sinun päässäsi. Ihan aiheesta kritisoi hypäämättömyyttä ja nyt se sitten näkyi. Se miten sinä suhtaudut siihen jos asian sanoo on sinun lystisi, mun käsien yhteen lyöminen on sitä, että lälläslää kaikki vittuilijat olin oikeassa, te ette. Siinä ei siis lällätellä urheilijalle, vaan näille jotka vittuili varsinkin sen alkuerän jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös