Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minä toivon Fajdekin voittavan. Hän hyödyntää vanhanaikaisesti silmälaseja urheilussakin.
Jos voitonjuhlat on samanlaiset kuin Pekingissä, niin ei hyvä heilu.
Minä toivon Fajdekin voittavan. Hän hyödyntää vanhanaikaisesti silmälaseja urheilussakin.
Siitä onkin jo aikaa kun häkissä oli OP:ta, Murofushia jne.Vittu tommone lädi häkissä. Hakekaa OP Töysästä niin näette varman 75 metrin.
Virolaiset , vaikkapa Maicel Uibo, ovat lähisukulaisia eli melkein suomalaisia. Tästä seuraa, että Shaunae Miller-Uibo on Suomen miniä. Hyvä Suomi!
Siitä onkin jo aikaa kun häkissä oli OP:ta, Murofushia jne.
Tuskin Osakan tasoista nähdään.kovin moukarikarsinta 16 vuoteen. Eli onko tänään myös "kovin" finaali
Aikanaan Turun Kalevan kisoissa ennen jonne-ikäpolven syntymää moukari lenti radalle ja otti kimmokkeen katsomoon. Oli muuten järkyttävä suuronnettomuus lähellä. Tuo tulee ”aika” lujaa.
Aikanaan Turun Kalevan kisoissa ennen jonne-ikäpolven syntymää moukari lenti radalle ja otti kimmokkeen katsomoon. Oli muuten järkyttävä suuronnettomuus lähellä. Tuo tulee ”aika” lujaa.
Tuskin Osakan tasoista nähdään.
Minä näin kun OP heitti Suomen ennätyksen ja tietenkin Lahess!Olli-Pekka vieläpä suoritti kisoissakin. Eikä heittänyt pelkästään Lapinlahdella,
saiskohan päätykatsomoon vapaat paikat jos ei ois tota verkkoa olleskaan tossa häkin ympärillä
Hämäläisen Eetu kävi tässä vaiheessa ottelua ottamassa stadionin porttikongissa lakisääteisen nortin mittaisen tauon....