Tässähän koittaa meille vielä kissanpäivät, kun ensi vuoden EM-kisoihin voidaan saada Norjasta eräs Elovena-tyttö rohtuneiden huulien kanssa viivalle.
Näkyykö teillä ajat ruudussa kokonaan? Omassa töllössä ei näy kunnolla sadasosat vaan menevät kuvan ulkopuolelle. Sama toisessa laidassa ruutua. Kaikki säädöt oon kokeillut.
Näkyy. Säädäppä lisää vieläNäkyykö teillä ajat ruudussa kokonaan? Omassa töllössä ei näy kunnolla sadasosat vaan menevät kuvan ulkopuolelle. Sama toisessa laidassa ruutua. Kaikki säädöt oon kokeillut.
Näkyy kokonaanNäkyykö teillä ajat ruudussa kokonaan? Omassa töllössä ei näy kunnolla sadasosat vaan menevät kuvan ulkopuolelle. Sama toisessa laidassa ruutua. Kaikki säädöt oon kokeillut.
Juakoppi voittaa
Norski hylätään.
Pitää vissiin ostaa uus telkkari.Näkyy kokonaan
Pitää vissiin ostaa uus telkkari.
Näkyykö teillä ajat ruudussa kokonaan? Omassa töllössä ei näy kunnolla sadasosat vaan menevät kuvan ulkopuolelle. Sama toisessa laidassa ruutua. Kaikki säädöt oon kokeillut.
Hyvä analyysi Junnilalta. Hänestä tulee vielä arvokisamitalisti.
Noita liian nopeita alustoja tarvitsisi Mäkelä ja suomalaiset pikajuoksijat sekä pari kympin lontustelijaa.
Lipsanen kaipaa Wilman hartioita, Mäkelän itseluottamusta ja Eduard Hämäläisen röökejä.