Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ei osaa. Pää ei kestä tuon tekniikan suorittamiseen.Joko se Ella Junnila osaa hypätä yli 4 askelen vauhdilla?
Ei osaa. Pää ei kestä tuon tekniikan suorittamiseen.Joko se Ella Junnila osaa hypätä yli 4 askelen vauhdilla?
Joko se Ella Junnila osaa hypätä yli 4 askelen vauhdilla?
Se on sitä kovasti trendikästä aktiivilomailua. Nohevimmat kirjoittavat pari blogitekstiä jotka julkaistaan myöhemmine Lidlin ja IKH:n henkilökuntalehdissä.On ja lentokentällä oli pysäkillä odottamassa turistibussi, joka vei urheilijat altaalle nauttimaan auringosta ja mojitosta meidän verorahoilla. Välissä pitää jokaisen käydä vähän kuntoilemassa areenalla.
Hups heijaa siinä meni nuori ukrainatar ylitse 202
Tää olis Jarmon ”heiniä”
Lähinnä viittasin siihen lyhyeen klippiin jossa läpsytteli riman pudottamisen välttämisen kannalta strategisia paikkojaan.tyttö meni kyllä nätisti yli. Nimi muistiin, tästä tulee vielä tähti. Jos pää kestää
Myös minun... Lapsuudenystäväni vanhin lapsi on 19 v.Toi vois iän puolesta olla mun muksu. Vittu oon vanha.
Jarmon jälkeen ei olekaan ollut muita kovia miehiä naisten 800 metrillä kuin Casper.
Oliko se viime kisoissa kun naisten 800m oli palkintopallilla oikein miss Lohja -finalistit. Nyt taitaa nuo kaikki puuttua. Mikäs se kenialaisen hirven näköinen nainen oli?