Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Siellä joku oli katsomossa Canadiensin paidassa. Pakko arvostaa.
Tuli kansallislaulusta mieleen että millä Afrikan maalla oli kansallislauluna se mikä muistutti sitä yhtä virttä? Sitä siunaa koko maailmaa, siunaa koko maailmaa...
Tuli kansallislaulusta mieleen että millä Afrikan maalla oli kansallislauluna se mikä muistutti sitä yhtä virttä? Sitä siunaa koko maailmaa, siunaa koko maailmaa...
Onkohan noi vielä kisojen aikana silleen?Lyles iski jo Petralle silmää ja vasta kolmas kisapäivä.
Samaa katselin jo eilen, jollain jännällä tavalla todella kuumaToi 10 000 metrin hopeamitalisti on kyllä yllättävän kuuma, vaikka vähän on tullut silmäkulmaan osumaa.
Onkohan noi vielä kisojen aikana silleen?
Ai perkele kun alkoikin tekemään mieli sellaista oikein mustaa kenialaista kahvia
Petra ei ole mikään Laura Ruohola.Onkohan noi vielä kisojen aikana silleen?
Ihan on pikkasen urheilullisuudessa eroa, jos tuota Sandy Morrisia vertaa Murtoon.
Ihan on pikkasen urheilullisuudessa eroa, jos tuota Sandy Morrisia vertaa Murtoon.
No jaa, en sitä nyt kovin ihmeenä pidä, ettei 46-vuotias Eskola tai 47-vuotias Finni ole kuulleet drakonpalleista.En ole itse lainkaan scenessä, mutta eikö vähän pidä asua luolassa, jos ei yhtään tiedä mikä on Dragonball Z?
Tää Sandy Morris on kuuma. Ja sitten se yks toinen jenkki mikä oli äsken niin se on kanssa.
No ei. Ei kuulu millään tavalla yleissivistykseen.En ole itse lainkaan scenessä, mutta eikö vähän pidä asua luolassa, jos ei yhtään tiedä mikä on Dragonball Z?
Petra ei ole mikään Laura Ruohola.
En ole itse lainkaan scenessä, mutta eikö vähän pidä asua luolassa, jos ei yhtään tiedä mikä on Dragonball Z?
Vähän samaa näköä Kristiina "Kride" Mäkelän kanssa Morrisilla. Vai onko se vain minä, joka näkee näin?