Se estejuoksija tyttö joka väisti väärässä kohti ollutta tukijalkaa.Vuoden paras yleisurheilija. Onko haastajia...
Mua vaan kiinnostaisi tietää, että meneekö naispituushyppääjillä paljon hiekkaa sinne?
Etelätalohan sanoi eilen, ettei syty ensimmäisiin heittoihin.
Nyt on Etelätalon paikka jatkokierroksilla jo teoriassakin varma.
Haluaisin kyllä nähdä tämän Kenian jatkoajan. Kirjoittavat tikulla hiekalle kirosanoja samalla, kun kurkkivat jonku rikkaan ulkomaalaisen ikkunasta lähetystä?Kenian Jatkoaika talloi Yegon juuri äsken maan alle.
Kyllä. On oikeasti sääli ettei ole useammin ollut arvokisoissa. Venyy aina ja on muiden varjossa. Kuka olisi uskonut että 3. Kierroksella on suomalainen mm-finaalin 4. Aika harva.Etelätalo on näyttänyt sellaista venymisen mallia ylipäätään päästääkseen kisoihin, että hän ihan oikeasti ansaitsee jonkun Vuoden esikuva -palkinnon.
Mua vaan kiinnostaisi tietää, että meneekö naispituushyppääjillä paljon hiekkaa sinne?
Onkohan sielläkin ollut samanlaista parran pärinää joukkuekohtaisista otteluseurantaketjuista.Haluaisin kyllä nähdä tämän Kenian jatkoajan. Kirjoittavat tikulla hiekalle kirosanoja samalla, kun kurkkivat jonku rikkaan ulkomaalaisen ikkunasta lähetystä?
Kenkiin menee hieman.Mua vaan kiinnostaisi tietää, että meneekö naispituushyppääjillä paljon hiekkaa sinne?
Dohanna Dukiainen?
Luultavasti. Olettaisin myös, että sieltä on häädetty joku paikallinen TOJ naapurin hiekkalaatikolle kirjoittelemaan positiivisia asioita Ugandasta.Onkohan sielläkin ollut samanlaista parran pärinää joukkuekohtaisista otteluseurantaketjuista.
Yego melkein keihästi rc-auton. Osuma olisi ollut hauska nähdä.