On minua 8 vuotta nuorempi. Masennuin, en hänen ulkonäkönsä takia vaan oman vanhuuteni.Lalova-Collio ei voi olla alle 50-vuotias.
Britit juhlii katsomossa hillitysti.
En uskalla arvailla, kun samaa arvailua nyt oli tuo tulkinta silmienalusistakin. Aivan yhtä hyvin voisin arvailla, että lähtenyt kupittelemaan, kun historiaakin asiasta on. Jotenkin vain uskoisin ennemmin huonoon nukkumiseen kuin alkoholiin. Mistä johtuu, on syyt mitä tahansa, niin en tiedä. Minä en saa tuollaisia silmienalusia aikaan kuin olemalla todella huonoila unilla useamman päivän, mutta sekin on yksilöllistä.@BlackWolf eli arvaammeko MM-kisojen ja suomalaisen median luoman ennakkotoiveilun luoneen nuorelle, ilmeisen älykkäälle mutta herkälle urheilijalle painetilan? Minä uskon näin käyneen, ja tämä on hemmetin rankka opintomatka tuollaisen tulos- mutta varsinkin markkinapotentiaalin omaavalle urheilijalle. Lyövät urheilutoimittajat häneen Kansakunnan Toivo- leimaa kuukausikaupalla.
Mielestäni epäreilua. Toivottavasti tulevat hallitaan kokonaisvaltaisesti. Toimittajat, markkinamiehet ja myös tavalliset kansalaiset, me kärkkäät urheilun suurkuluttajat, asijantuntiat.
Kuka ihmeen Lalova-Collio? Lalova se on.Lalova-Collio ei voi olla alle 50-vuotias.
Voisi saada jotain ruumiinosiaan jonkun seinän kylkeen kuitenkin.Mikä on kisabiisi? Onko Qatarissa Irwinin kaltaista protestilaulajaa, joka laittaa asiat järjestykseen? Jos Dohassa laulaisi, että haistakaa paska koko valtiovalta, ei varmaan nimeä saisi seuraavan stadionin kylkeen.
Sama mut onhan tuo ollut vähintään puolenkymmentä vuotta naimisissaLiimatainen tsrvi
Kuka ihmeen Lalova-Collio? Lalova se on.
Pälä-pälä-pälä...en kuule tuollaista puhetta lainkaan. Minulle hän on ikuisesti sinkku.Sama mut onhan tuo ollut vähintään puolenkymmentä vuotta naimisissa
Olisi myös tosi jees, jos tämä myönnettäisiin kun Rautjärven Railikin tajuaa tämän radiosta eikä mentäisi siihen että läpistään jostain kuulan asennosta tai nopeasta radasta ja aidan kolhaisusta kun systemaattisesti jäädään parhaista ja jopa perustasosta. Sitten selostamossa verrataan johonkin Tokion kisoihin joka käänteessä ja ollaan milloin mistäkin sarjasta jäljessä, eletään koko ajan futuurissa. Jäitä sopisi tarjota muuallekin kuin Fajdekin lanttuun.
Nyt vielä pika-aidat. Sen jälkeen valmistautuminen siihen, kun Kride astelee huomenna stadionille. Loikkiiko hän 10, 15 vai 20 metriä?