Iivo jos tonne laitettas mukaan niin noutaja tulis jo 10 km jälkeen.No juu jos tästä vielä mitalin nappaa niin saa Iivo ainakin haastajan.
Iivo jos tonne laitettas mukaan niin noutaja tulis jo 10 km jälkeen.No juu jos tästä vielä mitalin nappaa niin saa Iivo ainakin haastajan.
Kyllä Ojala on tähänkin kisaan lähtenyt kelloa vastaan etenemään. Jokaisella kierroksella seuraa kelloaan tarkasti. Maalissa katsotaan mihin se riittää, toivottavasti mahdollisimman korkealle ja ainakin sinne maaliin saakka.
:DIttekkin oon monesti oksentanut ja kisat on silti jatkunut pitkälle yöhön.
Ootsä melkonen sankari, tottakai se kelloa kattelee, mutta huvinko vuoksi sä luulet että se tohon ryhmään halusi takaisin? Jos sitä kello kiinnostaisi, niin ei kai sen tohon ryhmään olisi tarvinnut kiirehtiä?Kyllä Ojala on tähänkin kisaan lähtenyt kelloa vastaan etenemään. Jokaisella kierroksella seuraa kelloaan tarkasti. Maalissa katsotaan mihin se riittää, toivottavasti mahdollisimman korkealle ja ainakin sinne maaliin saakka.
Iivo jos tonne laitettas mukaan niin noutaja tulis jo 10 km jälkeen.
Ootsä melkonen sankari, tottakai se kelloa kattelee, mutta huvinko vuoksi sä luulet että se tohon ryhmään halusi takaisin? Jos sitä kello kiinnostaisi, niin ei kai sen tohon ryhmään olisi tarvinnut kiirehtiä?
Ojalan menohan näyttää nyt kevyeltä, kun sai mahasta eiliset fish & chipsit pihalle.
No, nyt se sitten tuli. Toivottavasti Ojala ottaa opikseen ja jää seuraavaksi 15 vuodeksi kyttäyspositioon, tuleepahan palstalaisille hyvä mieli.
Saiko Ojala muuten varoituksen tuossa hötäkässä? Piti käydä Dinizin kunniaksi paskalla kesken kisan.
Diniz on halkonut tuulta koko matkan. Jotain luulen hänen tuolla voittavan enemmän kuin Jarkko Kinnusta peesaamalla.Niin no en ihan ymmärrä, mitä pahaa olisi kävellä kärkiryhmässä peesaillen/kyttäillen sen sijaan että repii kymmeniä kilometrejä sen kärjessä tuulenhalkojana. Tai kääntäen, mitä jälkimmäisellä taktiikalla voittaa verrattuna ensin mainittuun muuta kuin palstan sisupuukkoja.
Meinaatko että Kinnunen olisi tuolla kärjessä jos olisi lähtenyt Dinizin kyytiä.Diniz on halkonut tuulta koko matkan. Jotain luulen hänen tuolla voittavan enemmän kuin Jarkko Kinnusta peesaamalla.