Farah on Somali.
Kyllä se ihan Britti on.
Farah on Somali.
Onneksi suomalaiset eivät ole mukana. He olisivat hyvissä tarkkailuasetelmissa pari kierrosta jäljessä.
Et edelleenkään tajua, mikä ero on luonnollisella ja luonnottomalla edulla. Casterin etu on kiistaton, mutta kun hän ei vain satu rikkomaan ainuttakaan sääntöä. Vai mitä sääntöä hän rikkoo? Ja nyt vaadin ihan oikeita argumentteja, en mielipiteitä.Nyt meni jo lapselliseksi. Hemoglobiiniakin saa olla niin ettei veri edes valu, ei kun se olikin joku taso mikä on normaalia. "Naiset" miehen testoilla, sinusta normaalia. No mä edelleen miellän mun naiset mieluummin estrogeenillä kuin testolla.
"200 metriä juostu ja Vainio on jo kierroksen jäljessä" / HymyhuuletOnneksi suomalaiset eivät ole mukana. He olisivat hyvissä tarkkailuasetelmissa pari kierrosta jäljessä.
Oliko Etioapilaisen heimojuoksijan piikitys mennyt riskirajoille? Nandin varoaika liian riskaabeli?
Eikö noiden Afrikan poikain kannattaisi sopia, että joku uhraisi itsensä aina vuoron perään näissä arvokisoissa ja nakkaisi Farrahin niskalenkillä tartanille ja jäisi istumaan päälle? Varmaan parin vuoden pannalla selviäisivät.
Ei en ymmärrä, kerros nyt meille kaikille. Peniksetön mies on nainen? Siinä on Suomen seuraava yleisurheilutoivo, kun kaikki paskat miehet leikkaa kullinsa ja tehdään niille tekorömpsä.Et edelleenkään tajua, mikä ero on luonnollisella ja luonnottomalla edulla. Casterin etu on kiistaton, mutta kun hän ei vain satu rikkomaan ainuttakaan sääntöä. Vai mitä sääntöä hän rikkoo? Ja nyt vaadin ihan oikeita argumentteja, en mielipiteitä.
Jenkeillä pahempia turisteja kun Suomella.
Niin jaa tai no joo. Syntynyt Somaliassa kuitenkin.Kyllä se ihan Britti on.
Mitä ihmettä mä just luin?Siinä on Suomen seuraava yleisurheilutoivo, kun kaikki paskat miehet leikkaa kullinsa ja tehdään niille tekorömpsä.