Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mulla oli vähän ton tyylinen polvituki ennen polvileikkausta. Eturistiside oli poikki.Whitingilla peräti ortoosi jalassa. Ei tuo polvi ihan ehjä ole, jos ortoosin kanssa työntää.
Mulla oli vähän ton tyylinen polvituki ennen polvileikkausta. Eturistiside oli poikki.Whitingilla peräti ortoosi jalassa. Ei tuo polvi ihan ehjä ole, jos ortoosin kanssa työntää.
Aika pieni kikkeli taitaa olla suurimmalla osalla noista mörssäreistä.
Mulla oli vähän ton tyylinen polvituki ennen polvileikkausta. Eturistiside oli poikki.
Mulle sanottiin että leikkauksen jälkeen ei saa tuota enää käyttää, vaan pitää ilman sitä mennä että jalka menee oikeaan asentoon jne. Tosin ei se ihan ortoosi ole, vaan tuollainen kevyempi gripper -polvituki.Itselläni aikoinaan polvi murskaantui ja meni ristisiteet, niin tuli ortoosi kyllä tutuksi. Piti polven koossa varmaan seuraavat puoli vuotta leikkauksen jälkeen.
Sitä samaa ajattelin... ajalla 4:10.70 saa vielä yhden pisteen ja sitä hitaammin nolla pistettä....Varmaan saa sijoituksen, kun viimeinen laji merkitään nyt nollille DNS:n sijaan.
Se ei halunnut sun kanssa WrestleManiaan.Nonii Sandi nyt yli niin ostan meille liput WrestleManiaan!
All sizes are beautiful.Aika pieni kikkeli taitaa olla suurimmalla osalla noista mörssäreistä.
Pitää käyttää kovempia panoksia ens kerralla.Se ei halunnut sun kanssa WrestleManiaan.
Mulle sanottiin että leikkauksen jälkeen ei saa tuota enää käyttää, vaan pitää ilman sitä mennä että jalka menee oikeaan asentoon jne. Tosin ei se ihan ortoosi ole, vaan tuollainen kevyempi gripper -polvituki.
Meidän verorahoilla kreikkalainen siellä hyppää!
Mun polvi leikattiin tähystämällä, liekö vaikutusta?No tuo on jännä. Luulin, että kaikki polvileikkaukset päättyvät siihen, että annetaan ortoosi matkaan. Ykai tuttukin sai vielä vastaavat ohjeet tuossa vuosi sitten. Noh, kai noita polvivammoja on erilaisia.
Parempi sinne on lahjoittaa, kun kotimaiseen urheiluun satsata, ainakin tuloksellisesti.Money well spent.
Prevelit tulilla?Storl pukkaa kolmannella kärkeen. Veikkaus, ei työn puolesta.