Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 346 192
  • 5 814
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pronssi menee jakoon naisten seipäässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itselläni aikoinaan polvi murskaantui ja meni ristisiteet, niin tuli ortoosi kyllä tutuksi. Piti polven koossa varmaan seuraavat puoli vuotta leikkauksen jälkeen.
Mulle sanottiin että leikkauksen jälkeen ei saa tuota enää käyttää, vaan pitää ilman sitä mennä että jalka menee oikeaan asentoon jne. Tosin ei se ihan ortoosi ole, vaan tuollainen kevyempi gripper -polvituki.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Stefanidi yli ensimmäisellään!
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Mulle sanottiin että leikkauksen jälkeen ei saa tuota enää käyttää, vaan pitää ilman sitä mennä että jalka menee oikeaan asentoon jne. Tosin ei se ihan ortoosi ole, vaan tuollainen kevyempi gripper -polvituki.

No tuo on jännä. Luulin, että kaikki polvileikkaukset päättyvät siihen, että annetaan ortoosi matkaan. Ykai tuttukin sai vielä vastaavat ohjeet tuossa vuosi sitten. Noh, kai noita polvivammoja on erilaisia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Storl pukkaa kolmannella kärkeen. Veikkaus, ei työn puolesta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No tuo on jännä. Luulin, että kaikki polvileikkaukset päättyvät siihen, että annetaan ortoosi matkaan. Ykai tuttukin sai vielä vastaavat ohjeet tuossa vuosi sitten. Noh, kai noita polvivammoja on erilaisia.
Mun polvi leikattiin tähystämällä, liekö vaikutusta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös