Gardemaister
Jäsen
Brittilehdet oli kuulemma (selostajien mukaan) kurmuuttanu Gätliniä viikon putkeen. Tabloidista on aina helppo lukea mitä mieltä olla mistäkin!
Sandi Morrisin kanssa voisi mennä katsoo kyllä vaikka Nascaria.
Suolaannuitko?Eilinen case-Gatlin. Yleisölle Gatlin edusti saatanaa, mutta Blakelle voi kyllä hurrata. Ei voi enää kaksinaismoralistisemmin vetää.
On se luonnollinen. Jos hommais silikonit niin sitten ei olis enää luonnollinen.Oonks mä ainoo jonka mielestä toi Laura Arffman ei vaan oo yhtään luonnollinen noissa haastatteluissa. En tiedä.
On todennäköisempää saada pimppiä jos lähtee naisen kanssa. Pl. Caster Semenya.Mä en kyllä haluaisi lähteä katsomaan urheilua oikeestaan kenenkään naisen kanssa, vaan mieluummin miesporukalla.
Kiitti spoilerista, seuraan Ylen tahtiin.Crouser vie kuulakisan!
Jotain Kemin keijun kavereita.Mitä pikku poikia siellä ny heiluu
Saapas nähdä, luultavasti näiden kisojen kovatasoisin finaali tiedossa.Crouser vie kuulakisan!
Mä en kyllä haluaisi lähteä katsomaan urheilua oikeestaan kenenkään naisen kanssa, vaan mieluummin miesporukalla.
110 aj. Helsingin MM-kisat 1983 ja Artsi Bryggare hopeaa. Oi niitä aikoja! Onko muuten sen jälkeen härmän jätkiä enää aidatulla etusuoralla nähty arvokisoissa? Ainakaan alkueriä pidemmällä?
Sons Of Anarchy vai oliko ne Oodinin poikia siellä Kemissä.Jotain Kemin keijun kavereita.