Arttu oli ensimmäinen suomalainen kisaturisti.
Yllätyitkö? Minä en.
Arttu oli ensimmäinen suomalainen kisaturisti.
Tai sisaruksia.Onkohan jamaikan blake ja casper semeija veljeksiä
Evilä ei kyllä käynyt keneenkään käsiksi. Parku nousi siitä, että hän sanoi, että teki mieli lyödä Juuselaa nokkaan.
Vähän sama kun dopingista testattais vaan kerran elämässä -> puhdas (nainen) se oli vielä pari vuotta sitten kun testattiin.Voiko @TosiFani vastata tähän. Tack.
Tää on liveseurannan meininki, kieli poskeen ja sekaan vaan!Onko kalsarikänni ketju poistettu, kun porukka on siirtynyt tänne?
Kohta meidän purolat ja samuelssonit pitävät gatlineitä ja blakejä pilkkanaan tuolla. Ehkä jo kahden vuoden päästä.
Älä ota sitä noin raskaasti. Mua vaan sieppaa täysin tuntemattoman ihmisen puolesta, kun koko maailma on vastaan, vaikka ei ole itse osaansa valinnut.
Onko kalsarikänni ketju poistettu, kun porukka on siirtynyt tänne?
Hieman pienemmät niin ei olis pudottanutTisseillä tiputti.
No eipä kuuluisi myöskään koko kisoihin, elämä on jos ei ole saanut samoja kortteja kättelyssä. Ei saa toiset yhtä hyviä aivoja, tai geenejäkään, jotkus syntyy vammautuneina, mutta harvalla naisella on kivekset tuottamassa testosteronia. Ei kuulu naisten lajeihin, eli ei pitäisi päästää kisoissa muuta kuin miesten kanssa urheilemaan, koska faktat anatomiasta. Se nyt vaan on sääli jos kivekset ei tulleet paisuvaiskudoksen kanssa.Älä ota sitä noin raskaasti. Mua vaan sieppaa täysin tuntemattoman ihmisen puolesta, kun koko maailma on vastaan, vaikka ei ole itse osaansa valinnut.