Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 346 184
  • 5 814

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kohta meidän purolat ja samuelssonit pitävät gatlineitä ja blakejä pilkkanaan tuolla. Ehkä jo kahden vuoden päästä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Eipäs nyt aloiteta turistipuheita. Pajulahti hyppäsi, toki vuoristossa, 810 ja pääsi sillä kisoihin. Ei näitä suomalaisia liiaksi kisoissa ole.
 

JKyykka

Jäsen
Kyllähän sen nyt tiesi että tosta Pajulahden touhusta tuu mitään. Turisti. Meidän verorahoja tuhlaamassa. Muut venyy mut suomalaiset pettää.

Jne.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Voiko @TosiFani vastata tähän. Tack.
Vähän sama kun dopingista testattais vaan kerran elämässä -> puhdas (nainen) se oli vielä pari vuotta sitten kun testattiin.
Notta ei varmasti ole tämän lapsen isä. Sanokoon isyystestit mitä lystää. On nääs pari vuotta sitten todettu naiseksi...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Armenialaisten syy kun Pajulahti karsiutui: Valkun viisumia ei saatu aikaiseksi. Muuten olisi mennyt askeleet kohilleen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onko Sara Sieppi ottanut jo kisamajoituksen läheltä jamaikalaisten hotellia?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kohta meidän purolat ja samuelssonit pitävät gatlineitä ja blakejä pilkkanaan tuolla. Ehkä jo kahden vuoden päästä.

Purolasta tulee vielä juoksija. Poika on vasta 17 tjsp ? Pariisi olympialaiset 2024 tavoitteeksi. Tokio 2020 on hyvää treeniä ?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Älä ota sitä noin raskaasti. Mua vaan sieppaa täysin tuntemattoman ihmisen puolesta, kun koko maailma on vastaan, vaikka ei ole itse osaansa valinnut.

Enhän mä Semenyaa vastaan tuolla kommentilla ollutkaan. Varmasti IAAF on tehnyt kaikki tarvittavat testit, että Casterin sukupuoli on varmistettu.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sitten tarinat ilmastoinneista ja hierojista kehiin. Oliko Hirven Juhalla joskus roskakin silmässä?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Voi perkele, ihana Minna jäi sitten karsintaan. Kisamielenkiintoni laski roimasti.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nikkanen ja Arttu ostelemaan tuliaisia. Molemmille kokemusta arvokisoista, toki Minnalla alkaa olla jo kisoja takana enemmän kuin edessä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Älä ota sitä noin raskaasti. Mua vaan sieppaa täysin tuntemattoman ihmisen puolesta, kun koko maailma on vastaan, vaikka ei ole itse osaansa valinnut.
No eipä kuuluisi myöskään koko kisoihin, elämä on jos ei ole saanut samoja kortteja kättelyssä. Ei saa toiset yhtä hyviä aivoja, tai geenejäkään, jotkus syntyy vammautuneina, mutta harvalla naisella on kivekset tuottamassa testosteronia. Ei kuulu naisten lajeihin, eli ei pitäisi päästää kisoissa muuta kuin miesten kanssa urheilemaan, koska faktat anatomiasta. Se nyt vaan on sääli jos kivekset ei tulleet paisuvaiskudoksen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös