Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 346 132
  • 5 814

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kiva kattella noita maratonmaisemia kun kuukauden päästä on itse Lontoossa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vetter tempasi sitten semmosen heiton millä oltais oltu kalevan kisoissa hopealla varsinaisten keihäänheittäjien sarjassa...
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei se tosin laihduttaminenkaan auta mitään keihäänheitossa. Tekniikka pitäisi saada edes tuollaiseksi kuin noilla seitsenottelijoilla. Tehoja löytyy Suomen keihäsnaisilta varmaan enemmän.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ikäviä ilmaisuja tottakai, mutta urheilijan kohdalla voitaisiin em. termejä käyttää Sormusesta ja Utriaisesta nyt ainakin.

Sormunen on lyhyt patukka, mutta en minä häntä nyt tynnyrinä tai sotanorsuna pidä. Totta kai muutaman kohdalla voisi ylimääräistä olla vähemmän, mutta ei nyt mitään mahdottomia.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jenni Kangas on muuten heittänyt seitsenottelun keihäässä 51,50 viisi vuotta sitten. Kyllä se nykyään Anouk Vetterin voittaa keihäänheitossa, muissa seitsenottelun lajeissa ei taida olla jakoa. Toivottavasti menee joskus uralla 65 metriä, ei luulisi olevan niillä raameilla mahdotonta.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
On kai sitten joku perinne ja juttu, että näissä suurissa pitkän matkan kilpailuissa eri lajeissa ei yksinkertaisesti vain haluta hyödyntää uutta teknologiaa - olen viime vuosina ruvennut seuraamaan suunnistuslähetyksiä vain siksi, että nykyaikainen GPS-seuranta tekee niistä sangen kiinnostavia. Maratonit eivät ole edes pahimpia, esim. maantiepyöräily on vielä moninkertaisesti pitkäveteisempää, kun matkat ovat pidempiä ja kameratyö vielä jähmeämpää. No, näillä mennään.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Dixonilla on kyllä komeat rusketusraidat

Jep, saa vaikutelman että juoksushortsit ovat tosiaan aika pienestä päästä. No, ehkä en varmaan vain osaa eläytyä näihin ylipitkiin kilpailuihin ja niiden sietämättömään jännitykseen kun ehtii tuollaisiakin miettimään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös