Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 346 083
  • 5 814
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo, ei toi norovirus välttämättä paljon haittaa. Meillä oli intissä meikäläistä vaille koko komppanialla norovirus, ja sen jälkeen, kun olivat pari kertaa laatanneet, niin alkoi suurimmalla osalla olo paranemaan.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Miten voi Makwala juosta tolla tavalla noron jälkeen? Itse olin aivan palasina kaksi päivää ja kolmantena päivänä, kun vasta alkoi tavara pysymään sisällä, niin kolmantena päivänä nesteytys oli ankaraa.

En olisi juossut kahden päivän aikana kyllä metriäkään, enkä kyllä niitä seuraavinakaan päivinä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mitä mieltä kuulan kuvakulmasta. Kelpaako ?
Eikö tossa sivussa voisi kulkea samanlaiben kamera kiskoilla ku juoksuissa ?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miten voi Makwala juosta tolla tavalla noron jälkeen? Itse olin aivan palasina kaksi päivää ja kolmantena päivänä, kun vasta alkoi tavara pysymään sisällä, niin kolmantena päivänä nesteytys oli ankaraa.

Yksilöllistä. Meillä oli intissä moni yhden päivän paskana, muutamat jopa viikon. Siis norosta. Mulla ei ollut mitään oireita, mitä en kyllä oikein tajua, koska se tauti oli kaikilla muilla.

Mä kyllä skippasin aamupuurot harjotuksessa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sani Brown ei säheltänyt tällä kertaa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Hahah, Blakella väärät mömmöt nykyään.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Hehe, hyvä tuo Maskotti, nauttii Brittein saarten perusilmanalasta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Montako bissee toi maskotti on vetänyt ?

Missä muuten pikku Sporde tai rillipää ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös