Ei kun Davidilta, nätillä askeleella juoksevalta nätiltä tytöltä...
Voisko seuraaviin kisoihin poistaa ton suojaverkon moukarin ja kiekon heitosta. Ihan turha
Se on vaan heikkoutta, jos ei moukaria saa torjuttua.
Gail Devers on juossut tuolla. Nyt kun jotakin Schippersiä pyytäisi juoksemaan Pieksämäellä, niin nauru raikaisi.Jury Sedyh on viskonut moukaria Pieksämäen keskuskentällä reilusti päälle 80 metriä. Siinä on mummojen tekohampaat menny väärään kurkkuun.
Kukaan ei osaa kirjottaa sitä?Eiks tolla Chespolilla ole etunimeä ollenkaan? Onks se vähän niinku Prince.
Mulla kerran lääkäri halusi tutkia sisimpääni ja teki taikatempun siinä ohessa. Laitto mut etukenoon, veti housut alas, laittoi kädet mun olkapäille ja kysyi, että tuntuuko siltä kuin olisi peukalo perseessä. Ja kyllä tuntui. En vieläkään ymmärrä miten se sen teki.Turkin pojalla on ehkä mennyt aikaa Lontoon tullissa, kun partaa kattoo. - Mine tule heita moukkari teita saatanan sikiot kentalle. - No niin varmaan. - Kylla tosi tosi minun aanus ei pommissa. - Veappä housut alas.
Keskisalo olemus paistaa että koko reissu on mennyt ryypätessä.
Joo ja Frankie Fredericks on juossut miesten 100m kenttäennätyksen, reilu 10 sekuntia aika. Uskallan ennustaa että sitä ei rikota.Gail Devers on juossut tuolla. Nyt kun jotakin Schippersiä pyytäisi juoksemaan Pieksämäellä, niin nauru raikaisi.