Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 345 993
  • 5 814

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Oli muuten miettinyt koko kolmen kilometrin ajan, että miten selittelee tuon huonon ajan. Sen verran nopeasti kyllä meni kyykkyyn ja otti kiinni akillesjänteestä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pawel ihan turisti, meidän verozloteilla siellä kattomassa maailmanpyörää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voisko seuraaviin kisoihin poistaa ton suojaverkon moukarin ja kiekon heitosta. Ihan turha
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voisko seuraaviin kisoihin poistaa ton suojaverkon moukarin ja kiekon heitosta. Ihan turha

Se on vaan heikkoutta, jos ei moukaria saa torjuttua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Turkin pojalla on ehkä mennyt aikaa Lontoon tullissa, kun partaa kattoo. - Mine tule heita moukkari teita saatanan sikiot kentalle. - No niin varmaan. - Kylla tosi tosi minun aanus ei pommissa. - Veappä housut alas.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jury Sedyh on viskonut moukaria Pieksämäen keskuskentällä reilusti päälle 80 metriä. Siinä on mummojen tekohampaat menny väärään kurkkuun.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eiks tolla Chespolilla ole etunimeä ollenkaan? Onks se vähän niinku Prince.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jury Sedyh on viskonut moukaria Pieksämäen keskuskentällä reilusti päälle 80 metriä. Siinä on mummojen tekohampaat menny väärään kurkkuun.
Gail Devers on juossut tuolla. Nyt kun jotakin Schippersiä pyytäisi juoksemaan Pieksämäellä, niin nauru raikaisi.
 

Bacon

Jäsen
Turkin pojalla on ehkä mennyt aikaa Lontoon tullissa, kun partaa kattoo. - Mine tule heita moukkari teita saatanan sikiot kentalle. - No niin varmaan. - Kylla tosi tosi minun aanus ei pommissa. - Veappä housut alas.
Mulla kerran lääkäri halusi tutkia sisimpääni ja teki taikatempun siinä ohessa. Laitto mut etukenoon, veti housut alas, laittoi kädet mun olkapäille ja kysyi, että tuntuuko siltä kuin olisi peukalo perseessä. Ja kyllä tuntui. En vieläkään ymmärrä miten se sen teki.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Coburnille ja Lacazelle peukkua, ja miksei vaikka muutakin.
 
Suosikkijoukkue
Itä- ja Pohjois-Suomen alasarjajoukkueet
No perkule, kohta kaikki ovat menneet Davidin ohi, paitsi Fajdek ja Litvinov. Onneksi Vöyrin nöpönenällä on kaksi heittoa jäljellä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Gail Devers on juossut tuolla. Nyt kun jotakin Schippersiä pyytäisi juoksemaan Pieksämäellä, niin nauru raikaisi.
Joo ja Frankie Fredericks on juossut miesten 100m kenttäennätyksen, reilu 10 sekuntia aika. Uskallan ennustaa että sitä ei rikota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös