Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 346 247
  • 5 814

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Torilla ei tavata. Terohan ottaa keihäästä kultaa, kun muut on paskataudissa
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ruikkutauti leviää, Montezuman kosto. Loppuviikosta tulee yllätysmestareita. Olen kuullut Saksan keihäsmiesten mahan kurisevan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Naisten keihäässä Huihui on kiilannut kolmanneksi, eli Kiina olisi viemässä kahta mitalia kotiin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Suomen kisoissa vettä tuli kun Esterin perseestä. Lontoossa lentää varpusparvi
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei oo muuttunu yleisurheilu ysäriltä mihinkään. Sillonkin runkattiin saunan lauteilla muistellen Heli Koivulan suoritusta ja nyt kun seuraa jatkiksen keskustelua, niin me pervothan täällä ollaan kyttäämässä.

Auts. Toteutan kuitenkin itseäni, se on kuulemma hienoa eli olla oma itsensä tai oman itsensä kanssa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kendricks meni muuten 565 myös ekalla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Bowie ei ole Norjasta, joten Mestaria ei tarvita. Hänellä on kädet täynnä töitä.

Enhän mä Spordea sentään vaatinut paikalle, vaan pikku-Spordelta tiukkaa insider-journalismia.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Enhän mä Spordea sentään vaatinut paikalle, vaan pikku-Spordelta tiukkaa insider-journalismia.
Sporde junior ei ole valmis ottamaan Don Spordeonen soihtua kannettavakseen. Sen sijaan isi on keitetty niin kovissa liemissä, ettei hän hätkähdä mistään.

Näkymätön Zola Budd liittyy jotenkin Bowien poisjääntiin, mutta miten?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Hyvä että Haladovitsh jäi mitaleitta. Valko-Venäjän yu:lle ei vaan voi toivoa hyvää.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kolakilla meni yliyrittämiseksi ja mitali jäi sitä kautta haaveeksi. Harmi, jotenkin sympaattinen urheilija.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Bowie ei ole Norjasta, joten Mestaria ei tarvita. Hänellä on kädet täynnä töitä.

Näissä kisoissa on kuitenkin mukana erittäin epäilyttävät Warholm ja Ingebrigtsen, joten jonkinlaista aktivoitumista olisi noin yleisesti ottaen voinut odottaa...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Taisin sanoa, että riittää. Hah, olin oikeassa muut väärässä. Y'all a bitches.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös