Milloin Suomeen saadaan samaa kamaa?
Ei muuta kuin auto lainaan ja pururadalle pusikoita kyttäämään.
Milloin Suomeen saadaan samaa kamaa?
Tuosta Steven Hookerin loukkaantumisesta sellaista että...
Tuosta Steven Hookerin loukkaantumisesta sellaista että onko kukaan tänne kirjoittaneista nähnyt jonkinlaisen lääkärintodistuksen Hookerin loukkaantumisesta"! Itse on moiseen usko. Taisi olla vain erittäin hyvin onnistunut sumuttaminen.
Muuten en usko myöskään Tero Pitkämäen "korvatulehdukseen". Jos miehellä on edellisenä yönä ollut kuumetta 39 astetta niin hän ei pysty seuraavana päivänä heittämään keihästä yli 80 metriä! Sumutusta, sanon minä!
Niin, juoksi Jones parhaimmalla kaudellaan 6,95 joka on Deversin kanssa Privalovan jälkeen kaikkien aikojen paras aika.
Jonesilla on kovin 60 metrinen, 6,85, niistä satasen väliajoista, joita tähän koontaan on löydetty. Fraser on heti toisena. Väliajat näkyvät olevan voittopuolisesti arvokisoista.
niin ja L.H.Oswald ampui Kennedyn
Itse pitäisin tuota Sevillassa juostua 10.70s parempana juoksuna kuin Johannesburgissa 10.65s ajan tuonutta juoksua. Sevilla on merenpinnan tasolla ja Johannesburg 1800m:n korkeudella. Merenpinnan tasolle muunnettuna aika olisi ollut todennäköisesti yli 10.70s.Niin näyttäisi olevan, mikäli tilastot pitää paikkansa. Kova on ollut lähtö ja kiihdytys. Jones näkyy muuten juosseen tuossa kyseisessä juoksussa 10,70. Kyseessä ei siis ollut Jonesin paras 10,65 juoksu.
Mielenkiintoinen linkki.
Itse pitäisin tuota Sevillassa juostua 10.70s parempana juoksuna kuin Johannesburgissa 10.65s ajan tuonutta juoksua. Sevilla on merenpinnan tasolla ja Johannesburg 1800m:n korkeudella. Merenpinnan tasolle muunnettuna aika olisi ollut todennäköisesti yli 10.70s.
Tuosta Steven Hookerin loukkaantumisesta sellaista että onko kukaan tänne kirjoittaneista nähnyt jonkinlaisen lääkärintodistuksen Hookerin loukkaantumisesta"! Itse on moiseen usko. Taisi olla vain erittäin hyvin onnistunut sumuttaminen.
Muuten en usko myöskään Tero Pitkämäen "korvatulehdukseen". Jos miehellä on edellisenä yönä ollut kuumetta 39 astetta niin hän ei pysty seuraavana päivänä heittämään keihästä yli 80 metriä! Sumutusta, sanon minä!
Itse pitäisin tuota Sevillassa juostua 10.70s parempana juoksuna kuin Johannesburgissa 10.65s ajan tuonutta juoksua. Sevilla on merenpinnan tasolla ja Johannesburg 1800m:n korkeudella. Merenpinnan tasolle muunnettuna aika olisi ollut todennäköisesti yli 10.70s.
Luin jutun myös, asiallista tekstiä, ja siihen suureksi osaksi perustin väitteeni.Aiemmin ketjuun linkittämäni, aihetta käsittelevän dokumentin mukaan Johannesburgin satanen olisi merenpinnan tasolla tyvenessä noin 10,77.
Joo, mutta reaalisesti Suomelle tulee maksimissaan pronssia, koska paras heittäjämme on ollut sairaana. Muiden suomalaisten mitaleihin en jaksa uskoa.Vähän kyllä jännittää.. Kohta alkaa mielestäni tämän urheiluvuoden suurin herkkupala.