Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 758
  • 4 003

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mietinkin, että mistä se yksi ukrainalainen ilmestyi neljänneksi naisten kympillä, mutta sehän oli kaikessa viisaudessaan päättänyt jättää viimeisen kierroksen juoksematta. Koitin joskus itse tuota kikkaa yläasteen liikuntatunnilla, mutta ei mennyt edes siellä läpi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Syy Daniel Ståhlin menestykseen löytyi IS:n jutusta:

Eli huomenna aamulla kun Don Tami herää, ottaa hän ainakin osallisen kunnian Danielin mitallista...

Veljet kun mä coutsasin tätä Veli Danielii mä näin heti et tässä jätkäs on potentiaalii.
Mä sanoin sille, et hei jos sä haluut tulla menestyjäksi niin vaiha lajia. Sulla on loistavat geenit yksilöurheilijaksi. Ja mä sanoin vielä et valitse joku voimaa vaativa laji. Älä ala kukkakepiks. Ota vaikka moukari tai kiekonheitto.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
SE ettei Ståhl ole tätä Liettualaista voittanut, on Tamin vika, Eihän Tamikaan mitään voittajia ole koutsannut.
Eli HannuHanhi-ominaisuudet Tami sai Ståhlista pois, propsit siitä.

Pekka Holopaisen toive Bahtan mitalista toteutui.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tästä se taas lähtee... Kiekolla näköjään aloitetaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tänään ollaan taas isolla joukolla hakemassa arvokasta oppia ja katseet ovat 2028 Los Angelesissa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuo oli Leveelahdelta sellainen lämmittelyheitto...?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Tuo oli Leveelahdelta sellainen lämmittelyheitto...?

Varmaan perustason hiukan alle. Ei tuossa montaa metriä ole otettavissa, kun huomioidaan, että aamun karsinta. Jos metrin parin päähän pääsee ennätyksestä, niin voidaan puhua ihan kelvollisesta suoriutumisesta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Leveelahden urakka on kolme kiskaisua ja lähtöselvitykseen. Kämäräinen myös jäähdyttelyreissullaan ja näistä Sipponen, jos oikeasti kaikki täsmää, voi finaaliin heittääkin unelmaheitollaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Yllättävän tyhjää tuolla katsomoissa on ollut vaikka eilen meno oli illalla jo sinnepäin. Lontoon MM-kisoihin verrattuna puhutaan ihan eri bileistä. Olin viime vuonna itse paikanpäällä ja tyhjiä paikkoja ei meinannut juuri löytyä mistään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No pikkasen parannusta Leveelahdelta... Vielä kaukana karsintarajasta.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Leveelahti on kyllä teknisesti ihan hyvä heittäjä. Kiekko tuntuu useimmiten lähtevän ihan oikeaan asentoon. Räjähtävyyttä vielä lisää niin kuuskymppiä on paperia.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Leveelahti on kyllä teknisesti ihan hyvä heittäjä. Kiekko tuntuu useimmiten lähtevän ihan oikeaan asentoon. Räjähtävyyttä vielä lisää niin kuuskymppiä on paperia.

Ja sen räjähtävyyden hankkimisen olisi tapahduttava juuri noilla ikävuosilla. Turha on hinkata mitään sormien asentoa, kun perustekemisellä tuohonkin pakettiin saataisiin oikeanlaista ruutia, joka näkyy heti metreissä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos viimeisellä Leveelahti sinne 55 metrin päälle takoo, niin olen ihan tyytyväinen.

Väätäisen ja Alafranttien aikakaudella elävien mammuttien kohdalla voikin olla vähän sitten kyynisempää. Siellä maksetaan edelleen markoilla ja käytetään puhelinluetteloa ja sähly on jotain tissiposkinörttien ulkoilua.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tuo Kämäräinen on ottanut jotain - Ritalinia?
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Kaikille tiedoksi, Sanna Kämäräisen kisaa edeltävä yö on yleensä villi. Onko kyseessä ns. "löysät pois" menetelmä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tänään ollaan taas isolla joukolla hakemassa arvokasta oppia ja katseet ovat 2028 Los Angelesissa.
Juu, Ruuskanenkin nuorena, lahjakkaana urheilijana hakemassa illalla kisakokemusta. Meidän verorahoilla!
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Leveelahdelta ihan ok kilpailu, kun kyseessä aamukarsinta. Metrin, pari olisi voinut kiekko lentää pidemmälle.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Huntingtonia ei ole saatu lähtölistoille. Pihlakoski varmaan omatoimisesti sanonut Huntingtonille että mene vaan kisaamaan, ei siellä kukaan huomaa mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös