Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 693
  • 4 003

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Heittikö sinut ulos ravitsemuslaitoksesta ulos hellästi mutta väkivaltaisesti?

Ei vaan kommunikoi aina ajoissa, ehdotti järkeviä ja minä aina uskoin näkemykseensä. Sitten en enää tarvinnut ohjeitaan ja pääsin aina sisään heittämällä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kukas toi on tossa kakkosryhmässä naisten kymppitonnilla jolla tollanen pitkä ponnari ja tissit pomppii kivasti? Saisi kuvata vähän enemmänkin kamera tuota.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Nyt on kyllä omaan makuun turhan paljon finaaleja käynnissä samaan aikaan. Erityisesti, kun 10 000 juoksussa tapahtuu koko ajan ja kuula on itsessään jo nopea kilpailu.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Bahta varmaan kommentoi SVTeellä aina jännästi ruotsia murtaen.

Edit: olen näköjään pirusti myöhässä. Siirryn katsomaan teeveetä.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Sais kyl luvan Bahta voittaa, ois komiaa nähä muiden kilpailijoiden reaktio ja ruotsalaislehtien tylytys
 

Nick Neim

Jäsen
Aina mä jaksan ihmetellä, ja ihmettelen nyt vaikka ääneen, että mitä Israel tekee missään tai minkään lajin EM-kisoissa. Hitto vie, alueelliset rajat ovat rajoja, ei niihin pidä tehdä poikkeuksia.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Aina mä jaksan ihmetellä, ja ihmettelen nyt vaikka ääneen, että mitä Israel tekee missään tai minkään lajin EM-kisoissa. Hitto vie, alueelliset rajat ovat rajoja, ei niihin pidä tehdä poikkeuksia.

Koska Aatu. Maksamme velkaa. Euroviisut ja EM-kisat saavat meidät tuntemaan itsemme paremmiksi ihmisiksi, älä takerru pikkuseikkoihin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Aina mä jaksan ihmetellä, ja ihmettelen nyt vaikka ääneen, että mitä Israel tekee missään tai minkään lajin EM-kisoissa. Hitto vie, alueelliset rajat ovat rajoja, ei niihin pidä tehdä poikkeuksia.
Se on antisemitismiä törkeimmästä päästä jos Lähi-idän valtio ei pääse EM-kisoihin tai Euroviisuihin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pitää Hartingin olla tarkkana ettei kiekko livahda Merkelin aitioon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös