Heittikö sinut ulos ravitsemuslaitoksesta ulos hellästi mutta väkivaltaisesti?
Ei vaan kommunikoi aina ajoissa, ehdotti järkeviä ja minä aina uskoin näkemykseensä. Sitten en enää tarvinnut ohjeitaan ja pääsin aina sisään heittämällä.
Heittikö sinut ulos ravitsemuslaitoksesta ulos hellästi mutta väkivaltaisesti?
Mertsia ja Tapsaa kyllä iso ikävä.
Eikös se ollut juuri Kanterin heittämä kiekko, joka aiheutti alkuräjähdyksen?Hitto toi Kanter oli jo huipulla silloin, kun dinosaurukset vaeltelivat maapallolla. Kova sälli.
Ruotsalaiset on napsinut rusinat pullasta muttei ole viitsinyt ruotsia opettaa.Ei kukaan kertonut, että pitää mennä testeihin kisan jälkeen, ja kun hän nyt puhuu vain sanskritiä.
Schwanitzin perse on kuin kymmenen leivän uuni.
Aina mä jaksan ihmetellä, ja ihmettelen nyt vaikka ääneen, että mitä Israel tekee missään tai minkään lajin EM-kisoissa. Hitto vie, alueelliset rajat ovat rajoja, ei niihin pidä tehdä poikkeuksia.
Koska Aatu. Maksamme velkaa. Euroviisut ja EM-kisat saavat meidät tuntemaan itsemme paremmiksi ihmisiksi, älä takerru pikkuseikkoihin.
Se on antisemitismiä törkeimmästä päästä jos Lähi-idän valtio ei pääse EM-kisoihin tai Euroviisuihin.Aina mä jaksan ihmetellä, ja ihmettelen nyt vaikka ääneen, että mitä Israel tekee missään tai minkään lajin EM-kisoissa. Hitto vie, alueelliset rajat ovat rajoja, ei niihin pidä tehdä poikkeuksia.
Istuispa Schwanitz alasti mun naaman päälle.
Ollaan tehty kyllä tosi huono maksusuunnitelma.