No tämä nyt ei ainakaan perustu mihinkään muuhun kuin sinun tuntemuksiisi. Kaikki muut faktat kertovat muuta.Ei riitä millään Ruuskasen tulos.
Voi toki olla, että ei riitä, mutta selvästi todennäköisempää on, että riittää.
No tämä nyt ei ainakaan perustu mihinkään muuhun kuin sinun tuntemuksiisi. Kaikki muut faktat kertovat muuta.Ei riitä millään Ruuskasen tulos.
Sieltä tulee Kirt, Röhler, Vetter, Helander ja Vadlejch jotka kaikki on tällä kaudella olleet 88 tai paremmassa kunnossa. Siitä kun lasket noi käytännössä varmoina niin mitä jää jäljelle? Sieltä ei sitten enää kauheasti ole varaa yllätyksiin.Huomattavasti todennäköisempää on että riittää kuin ei. Viimeiseen 10 vuoteen missään karsinnassa vain yhden kerran on tuollainen eurooppalaiselta jäänyt riittämättä 12 joukkoon, eli viimeksi EM-kisoissa, kun vaadittiin 80.70. Jopa viime MM-kisojen hurjassa karsinnassa 12:nneksi paras eurooppalainen heitti vain 79.68.
Finaalipaikka?Siitä kun lasket noi käytännössä varmoina niin mitä jää jäljelle?
Sieltä tulee Kirt, Röhler, Vetter, Helander ja Vadlejch jotka kaikki on tällä kaudella olleet 88 tai paremmassa kunnossa. Siitä kun lasket noi käytännössä varmoina niin mitä jää jäljelle? Sieltä ei sitten enää kauheasti ole varaa yllätyksiin.
Sieltä tulee Kirt, Röhler, Vetter, Helander ja Vadlejch jotka kaikki on tällä kaudella olleet 88 tai paremmassa kunnossa. Siitä kun lasket noi käytännössä varmoina niin mitä jää jäljelle?
Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.Kolme jää jäljelle. Eli kolme noiden lisäksi pitäisi heittää ohi Ruuskasesta.
Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.
Niin. Pitää muistaa että ne ei ole suomalaisia Helanderia lukuunottamtta joten pistävät kaikki ennätyksensä tauluun. Turha on suomalaisia finaaliin odottaa.Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.
Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.
Paljonko lyöt vetoa sen puolesta että Ruuskanen ei ole finaalissa?Niin ja 80m riittää. Ei nyt vaadita mitään kasiykköstä. Siellä on lopuista vaan 2 jäänyt tällä kaudella alle kahdeksankympin.
Olet asian ytimessä.Niin. Pitää muistaa että ne ei ole suomalaisia Helanderia lukuunottamtta joten pistävät kaikki ennätyksensä tauluun. Turha on suomalaisia finaaliin odottaa.
Näin tapahtuu.OK, no mä olen 90% varma että Ruuskasen tulos riittää finaaliin, kun sä puolestasi olet melko varma että ei riitä. Täähän on nyt kiva kattoa sitten miten käy. Reilun tunnin päästä tiedetään.
Mene sinä lyömään johonkin sivustolle vetoa että se pääsee, jos olet niin varma. Hae helpot rahat pois.Paljonko lyöt vetoa sen puolesta että Ruuskanen ei ole finaalissa?
Oliskohan Rädyllä mennyt korkeudessa tuo 190 cm, jonka Helander on hypännyt?
Helander astu jo lämmittelyssä yli
Eihän se varmaa ole, todennäköisyyksiä vaan tässä maalailen. Ilmeisesti et siis usko provoihisi edes itse.Mene sinä lyömään johonkin sivustolle vetoa että se pääsee, jos olet niin varma. Hae helpot rahat pois.
Se tankki vie koko patjan mennessään, kun ei pysähdy.Räty ei pääsis yli eikä ali 190 cm korkeudessa ilman et rima tippuis
Mihin provoihin? Mene veikkaamaan jos sellaista harrastat, minua ei moinen kiinnosta. Minä olen ihan samalla tavalla katsonut todennäköisyyksiä ja aika heikoksi lasken ne.Eihän se varmaa ole, todennäköisyyksiä vaan tässä maalailen. Ilmeisesti et siis usko provoihisi edes itse.