Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 709
  • 4 003

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Akat pois tieltä!

Toi on kyllä ollu hyvä idea pistää noita naisia tonne sekaan vähän niinku esteiksi ja häiriötekijöiksi, vielä kun noi mieskävelijät aina ohittaessaan läppäisivät niitä perseelle niin sepäs vasta mainiota olisi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tämä ukrainan ukko ehtis käydä huurteisella ja voittas silti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Toi on kyllä ollu hyvä idea pistää noita naisia tonne sekaan vähän niinku esteiksi ja häiriötekijöiksi, vielä kun noi mieskävelijät aina ohittaessaan läppäisivät niitä perseelle niin sepäs vasta mainiota olisi.

Ei se kovin mukavaa läpsyttelyä varmaan olisi jos siellä kurat on housussa. Sitten siinä nenälaastaria korjailet että hyi helevetti.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onko siellä tänään vielä suomalaisia missään lajissa? Elmo Savola ei niin kiinnosta kun noin 5000 pistettä omasta ennätyksestä jäljessä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ukrainan häiskä paransi kauden parastaan kuusi minuuttia, tuossa säässä. Sitten vaan odotellaan, että minä vuonna uusintatestissä hän kärähtää doping-testissä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Maaliin tulevat kävelijät lähes lämpöuupumuksen partaalla ja siellä maaliviivan jälkeen jokaisen hartioille viskataan väkisin sponsoripyyhettä pitämään huolta, että lämpö ei pääse sitä kautta kehosta poistumaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ukrainan häiskä paransi kauden parastaan kuusi minuuttia, tuossa säässä. Sitten vaan odotellaan, että minä vuonna uusintatestissä hän kärähtää doping-testissä.

Eikä ollut millänsään kun tuli maaliin. Vähän puhalteli ja kaatoi vettä päähän. Varmasti ollu jerkku perspokessa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maaliin tulevat kävelijät lähes lämpöuupumuksen partaalla ja siellä maaliviivan jälkeen jokaisen hartioille viskataan väkisin sponsoripyyhettä pitämään huolta, että lämpö ei pääse sitä kautta kehosta poistumaan.

Juha Mieto menisi vielä saunaankin heti maaliin päästyään.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Niin, Kinnunen häviää tuolle naisten voittajallekin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Kinnunen koittaa nyt vaan maaliin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sinne Dohaan ei sitten kannata treenata yhtään kuumassa kävelyä, ei muuta kun lisää talvilenkkiä vaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sinne Dohaan ei sitten kannata treenata yhtään kuumassa kävelyä, ei muuta kun lisää talvilenkkiä vaan.

Eikös Nurmen ja Ritolan aikoihin joku kolmas suomalaisjuoksija treenannut saunassa pyörtymiseen asti, valmistautuakseen Pariisin olympialaisten kuumiin keleihin. Harjoitus toimi, sillä pyörtyi sitten myös itse kisoissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikös Nurmen ja Ritolan aikoihin joku kolmas suomalaisjuoksija treenannut saunassa pyörtymiseen asti, valmistautuakseen Pariisin olympialaisten kuumiin keleihin. Harjoitus toimi, sillä pyörtyi sitten myös itse kisoissa.
Ei ole tuollaisesta muistikuvaa.

Julma Juha muistaakseni treenasi todella kuumassa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vieläkö se Kinnunen tuolla vaeltaa. Ei vittu. Akat tulee jo maaliin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sieltähän tuli Espanjan Takacs pitkät päällä maaliin, tykkäsin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kinnusen arvioita maaliintuloaika tänään iltasella. Minun puolesta voi kävellä suoraan lentokentälle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sieltä tulee höpö höpö naiset maaliin, siis joille ei koko kisaa edes ollut aiemmin. Tuleekohan Kuikkakin maaliin ennen kuin miehet (se ainoa joka ees voi päästä maaliin).
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oisko Kinnusella kannattanu vaikka keskeyttää kun yrittää vääntää henkihieverissä maaliin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin, tätä minä toivoinkin näkeväni, Kinnusen perinteinen maaliintulokuoleminen sijalta ynnämuut. Kuikan maalintulo ois kans kiva mut ei sitä näköjään näytetä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös