Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Paljon toi Simo painaa?
21,5 kiloa.
Paljon toi Simo painaa?
Lisäksi urheilijoilta voisi jättää nimilaputkin pois, pelkät numerot riittää.Mä muistelen niin, että Holmenin mielestä kansallisuuksia ei pitäisi edustaa ollenkaan urheilussa.
Paljon toi Simo painaa?
Lisäksi urheilijoilta voisi jättää nimilaputkin pois, pelkät numerot riittää.
Mä muistelen niin, että Holmenin mielestä kansallisuuksia ei pitäisi edustaa ollenkaan urheilussa.
Nyt Simo ekalla 18,30 ja kotiin.
Hyvä, sieltä eka hoksasi tämän.Eikös tämä ollut Vuoristoneuvos Tuuran linjaus Uunon pohjatyön jälkeen?
Se oli sellainen kielikuva. Jos ymmärrät sellaista? Kun itse on mennyt ensin mediassa laukomaan että menee jatkamisesta pointti jos ei mitalia tule.
Älä valehtele.70-72kg
Ja aamun ekalla koneella.
Älä valehtele.
Mäkään en tajua miksi Marjamäkeä kritisoitiin Suomen paskasta pelistä jääkiekon arvokisoissa. Ei se yhtään maalia jättänyt tekemättä siellä kaukalossa.Ensinnäkin, en kyllä ymmärrä miksi jotain ihme Kemppaista syytetään suomalaisten huonosta menestyksestä. Tietääkseni hän ei ole tuolla yhtään keihäänkaartaa heittänyt eikä yhtään kolmiloikkasuoritusta tehnyt eikä yhtään aitaa ylittänyt.
21,5 kiloa.
Purola ei ole muistanut hampaitaan pestä.
Löytyy suora lainaus minun toimesta tuossa suomalaisen yleisurheilun tila ketjussa. Loppu on sinun omia höpinöitä. Tule nyt laittamaan vielä verorahoista jotain, kun joku heittää moisesta.En ole nähnyt tällaista haastattelua mediassa. Kommentti taisi olla, ettei hän halua olla "kehityksen este", mutta ratkaisut ovat muissa käsissä. Minkäänlaista juridista perustetta irtisanomiseen kun ei SUL:lla ole, niin moinen spekulointi on hömppää. Ei tuossa yhden valmennuksen johtajan käsissä ole juuri mitään.
Jos se sen vaatii, että ennätyksiä juoksee, niin ei pese jatkossakaan.