Ehkä se meni jo karsinnassa?Kangas voisi kiskaista niin että vittu repeää.
Ehkä se meni jo karsinnassa?Kangas voisi kiskaista niin että vittu repeää.
Maria Huntington saa minulta raikuvat aplodit. Yksi huti, ja onnistunut oppimatka. Hienoa!
Ei kun siellä oli se heitä nyt, niin pääsee kaljalle, vaihe.Ehkä se meni jo karsinnassa?
Mä ootan Huntingtonin haastattelua täällä!
Eikä Anne-Mari Sandell.Tiia Hautala ei tainnut koskaan saada samanlaista yleisönsuosiota osakseen, edes nuorena ja lupaavana.
Tiia Hautala ei tainnut koskaan saada samanlaista yleisönsuosiota osakseen, edes nuorena ja lupaavana.
Ylivoimainen urheilija ja niin saatanan hyvännäköinen.Jos naisilla olisi 4-otteluna keihäs, pituus, korkeus ja kuula eli 7-ottelu ilman juoksulajeja, niin tuolle Thiamille ei voisi edes doupattu Jackie Griffith-Joyner-Kersee yhtään mitään!
Eikä Anne-Mari Sandell.
Tiia Hautala ei tainnut koskaan saada samanlaista yleisönsuosiota osakseen, edes nuorena ja lupaavana.
Mikähän sille on nyt tullut. Mennyt yöt ihan muissa hommissa kuin hyppyihin keskittyen?Mäkelä 14.01 toinen hyppy.
Mäkelä 14.01 toinen hyppy.
Toki tuo Jackie-Joyner Kersee pesisi vielä Thiamin jopa 4-ottelussa... se oli niin saatanan huima, että järkikin sulaa...Ylivoimainen urheilija ja niin saatanan hyvännäköinen.
Mikähän sille on nyt tullut. Mennyt yöt ihan muissa hommissa kuin hyppyihin keskittyen?
Näin joskus pari vuotta sitten Anne-Marin juoksemassa tuossa Turun ja Uudenkaupungin välimaastossa, kun olin matkalla mökille. Sama ilme ja tekniikka oli edelleen käytössä.Anne-Marin juoksutyyli oli ikoninen. Tuntui aina että ajantaju hämärtyi, kun Sandell aloitti ja lopetti samalla tekniikalla, ilmeellä, vauhdilla.
Mikähän sille on nyt tullut.
En usko, että tämä vielä riittää pistesijoille.
Näin joskus pari vuotta sitten Anne-Marin juoksemassa tuossa Turun ja Uudenkaupungin välimaastossa, kun olin matkalla mökille. Sama ilme ja tekniikka oli edelleen käytössä.
Näin joskus pari vuotta sitten Anne-Marin juoksemassa tuossa Turun ja Uudenkaupungin välimaastossa, kun olin matkalla mökille. Sama ilme ja tekniikka oli edelleen käytössä.
No minusta toi on melkoisesti alas kun missäs Kalevan kisoissa tms. oli kaikki hypyt yli 14 ja karsinnoissakin 14.24. Nyt ei eka mennyt edes 14m johonkin kadonnut senttejä.Trendi on ylöspäin. Ainakin tähän asti.