Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 684
  • 4 003

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos naisilla olisi 4-otteluna keihäs, pituus, korkeus ja kuula eli 7-ottelu ilman juoksulajeja, niin tuolle Thiamille ei voisi edes doupattu Jackie-Florence Griffith-Joyner-Kersee yhtään mitään!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tiia Hautala ei tainnut koskaan saada samanlaista yleisönsuosiota osakseen, edes nuorena ja lupaavana.

Ei jäänyt mitään huumorin lähettilään kuvaa hänestä. Ei siellä tosin vitsejä tarvinnutkaan kertoa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tiia Hautala ei tainnut koskaan saada samanlaista yleisönsuosiota osakseen, edes nuorena ja lupaavana.

Saattaa olla näin. Minä olin silloin nuorempi ja hurjempikin, joitakin vuosia jäi urheiluseuranta hieman toissijaiseksi.
Satu Ruotsalaisen muistan kyllä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Noista heittäjistä Ogrodnikova on ainoa urheilija. Muut ovat pullantuoksuisia les mills - kuntoilijoita fysiikaltaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ylivoimainen urheilija ja niin saatanan hyvännäköinen.
Toki tuo Jackie-Joyner Kersee pesisi vielä Thiamin jopa 4-ottelussa... se oli niin saatanan huima, että järkikin sulaa...

Jokaisessa ottelun uuden MM-tuloksen pituuskisassa yli 7 metrin tulos.
 

JKyykka

Jäsen
Anne-Marin juoksutyyli oli ikoninen. Tuntui aina että ajantaju hämärtyi, kun Sandell aloitti ja lopetti samalla tekniikalla, ilmeellä, vauhdilla.
Näin joskus pari vuotta sitten Anne-Marin juoksemassa tuossa Turun ja Uudenkaupungin välimaastossa, kun olin matkalla mökille. Sama ilme ja tekniikka oli edelleen käytössä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näin joskus pari vuotta sitten Anne-Marin juoksemassa tuossa Turun ja Uudenkaupungin välimaastossa, kun olin matkalla mökille. Sama ilme ja tekniikka oli edelleen käytössä.

Lemmy ja viikset, Jorma Uotinen ja lasit, Ferrari ja musta ori ja Sandell ja juoksutyyli. Joidenkin asioiden pitää olla vain ikuisia.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Näin joskus pari vuotta sitten Anne-Marin juoksemassa tuossa Turun ja Uudenkaupungin välimaastossa, kun olin matkalla mökille. Sama ilme ja tekniikka oli edelleen käytössä.

Muistanko nyt oikein, että siitä ei juoksun vaivattomuus ja urheilun ilo ylenpalttisesti ilmennyt?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Trendi on ylöspäin. Ainakin tähän asti.
No minusta toi on melkoisesti alas kun missäs Kalevan kisoissa tms. oli kaikki hypyt yli 14 ja karsinnoissakin 14.24. Nyt ei eka mennyt edes 14m johonkin kadonnut senttejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös