Jarkko Finni varmaan, kun näyttää niin väsyneeltä.Käyköhän joku keihäänheittäjä kairaamassa Kristiina Mäkelää?
Kyllä. Saksalla ja Britannialla ainakin. Harmi vaan ettei Suomella ole näissä kisoissa mitään mahdollisuuksia mitaliin.Kuulkaa kaikki - tänään on aito mahdollisuus mitaliin!
Kemppainen, sun saumat hiipuu.
Mikaela vain paranee vanhetessaan.
Varmaankin, kroppa on aika tikissä.Nähtävästi alkanut uransa jälkeen harrastamaan jotain hikiliikuntaa.
Komea juoksu Lakalta.
Mitään mahdollisuuksia? Tällaiset kommentit on kyllä niin naurettavia. Tottakai Mäkelällä on mahdollisuus mitaliin. Todennäköisempää on, että mitalia ei tule, mutta onhan se nyt hyvänen aika mahdollista! Tällaisia kun heittää ja mitalia ei tule niin on hyvä huudella, että oikeassa olin. Mutta jos mitali tulee niin sitten se on aina vaan se "oho, katos tyttöä."Kyllä. Saksalla ja Britannialla ainakin. Harmi vaan ettei Suomella ole näissä kisoissa mitään mahdollisuuksia mitaliin.
Vanha vitsi:
"Onko tänään suomalaisia kehissä?"
"Ei oo, kun on pelkästään finaaleja."
No jos nyt ollaan ihan tarkkoja niin jopa sinulla olisi mahdollisuus mitaliin jos saisit tuolla jossain lajissa osallistua. Se mahdollisuus on vain häviävän pieni. Menee vaan melkoiseksi nillittämiseksi tuollainen.Mitään mahdollisuuksia? Tällaiset kommentit on kyllä niin naurettavia. Tottakai Mäkelällä on mahdollisuus mitaliin. Todennäköisempää on, että mitalia ei tule, mutta onhan se nyt hyvänen aika mahdollista! Tällaisia kun heittää ja mitalia ei tule niin on hyvä huudella, että oikeassa olin. Mutta jos mitali tulee niin sitten se on aina vaan se "oho, katos tyttöä."
Jatkan tästä ennustuksella: me hävitään Ruotsi-matsit, Finnkampenit. Ainakin aikuisissa.
Jos minä nyt saisin jokerikortilla lähteä osallistumaan vaikka 110 metrin aitojen finaaliin, niin siinä kohtaa olisi ihan ok sanoa, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia mitaliin. Niin häviävän pieni se mahdollisuus on. Mutta esim. Mäkelän kohdalla on naurettavaa sanoa, että ei ole mitään mahdollisuuksia.No jos nyt ollaan ihan tarkkoja niin jopa sinulla olisi mahdollisuus mitaliin jos saisit tuolla jossain lajissa osallistua. Se mahdollisuus on vain häviävän pieni. Menee vaan melkoiseksi nillittämiseksi tuollainen.
No kai nyt hävitään, kun Rasse ei tuu kisoihin eikä Pate Laine.
Vanha vitsi:
"Onko tänään suomalaisia kehissä?"
"Ei oo, kun on pelkästään finaaleja."
Nähtävästi alkanut uransa jälkeen harrastamaan jotain hikiliikuntaa.
Nyt on Marcus Grönholm juoksemassa.
Kun ei tarvi enää heittää keihästä kohtuullisen pitkälle, niin ei tarvi enää massaakaan niin paljon.