Yleisurheilun EM-kisat Berliini 2018 – liveseuranta

  • 221 510
  • 4 003

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Hyvä Elmolta, mutta ei taida mitalia tulla, vuosienkaan tutkinnan jälkeen.
Kemppainen, sun saumat hiipuu.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mikähän on kerroin jos ekaan lähtöön löisin Lasitskenen ja sitten valitsisin Perkovicin tokaan lähtöön?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kemppainen, sun saumat hiipuu.

Jos Suomen viestijoukkue nousisi mitaleille niin sehän lasketaan eräällä matematiikalla neljäksi mitaliksi.
 

JKyykka

Jäsen
Kyllä. Saksalla ja Britannialla ainakin. Harmi vaan ettei Suomella ole näissä kisoissa mitään mahdollisuuksia mitaliin.
Mitään mahdollisuuksia? Tällaiset kommentit on kyllä niin naurettavia. Tottakai Mäkelällä on mahdollisuus mitaliin. Todennäköisempää on, että mitalia ei tule, mutta onhan se nyt hyvänen aika mahdollista! Tällaisia kun heittää ja mitalia ei tule niin on hyvä huudella, että oikeassa olin. Mutta jos mitali tulee niin sitten se on aina vaan se "oho, katos tyttöä."
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kristiina Mäkelää kyllä kannustan. Toki muutenkin, mutta etenkin sen keväisen avautumisen jälkeen, joka taatusti vituttaa yhä johtajia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitään mahdollisuuksia? Tällaiset kommentit on kyllä niin naurettavia. Tottakai Mäkelällä on mahdollisuus mitaliin. Todennäköisempää on, että mitalia ei tule, mutta onhan se nyt hyvänen aika mahdollista! Tällaisia kun heittää ja mitalia ei tule niin on hyvä huudella, että oikeassa olin. Mutta jos mitali tulee niin sitten se on aina vaan se "oho, katos tyttöä."
No jos nyt ollaan ihan tarkkoja niin jopa sinulla olisi mahdollisuus mitaliin jos saisit tuolla jossain lajissa osallistua. Se mahdollisuus on vain häviävän pieni. Menee vaan melkoiseksi nillittämiseksi tuollainen.
 

JKyykka

Jäsen
No jos nyt ollaan ihan tarkkoja niin jopa sinulla olisi mahdollisuus mitaliin jos saisit tuolla jossain lajissa osallistua. Se mahdollisuus on vain häviävän pieni. Menee vaan melkoiseksi nillittämiseksi tuollainen.
Jos minä nyt saisin jokerikortilla lähteä osallistumaan vaikka 110 metrin aitojen finaaliin, niin siinä kohtaa olisi ihan ok sanoa, että minulla ei ole mitään mahdollisuuksia mitaliin. Niin häviävän pieni se mahdollisuus on. Mutta esim. Mäkelän kohdalla on naurettavaa sanoa, että ei ole mitään mahdollisuuksia.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vanha vitsi:

"Onko tänään suomalaisia kehissä?"

"Ei oo, kun on pelkästään finaaleja."

Seuraavissa MM- tai Olympiakisoissa taitaa olla jo pelottavan lähellä totuutta.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kohta D. Schippers..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös