Siellä on miljoona juoksukisaa. Menee aina ohi kenttälajien.
Ja tää käynnissä oleva juoksukin on oikein hyvää unilääkettä.
Siellä on miljoona juoksukisaa. Menee aina ohi kenttälajien.
Sepon ja Kimmon jäljillä.Oliver ei aivan liikoja viitsi löpistä.
Ei kai siellä ole enää ko yksi mukana. Ketä kiinnostaa?
Mitä muuta Suomalaisilta voi odottaa? Häntä koipien välissä aina anomassa ulkomaalaisten hyväksyntää.Oli kyllä vähän tuommoinen "What do You think about team Finland" -haastattelu
Taitaa tämä kympin A-erä hävitä B-erälle, jos ei äijillä ala juoksu maistumaan.
Koska on Jere Bergiuksen hyppyvuoro? Muistaakohan mies itsekään?Harmittaa kun miesten seiväs vie ruutuaikaa kaikilta muilta. Mononen lienee jättänyt väliin.
Otin teetäKai joku muukin täällä omistaa kofeiinitonta kaffea, vai joudunko siemailemaan yksikseni?
Komea muki.Kai joku muukin täällä omistaa kofeiinitonta kaffea, vai joudunko siemailemaan yksikseni?
Juuri näin, mutta eiköhän nuo älyä hieman kiristää loppua kohti.Eli mitalit menevät silloin B-erän juoksijoille
Otin kofeiinitonta kossua.Kai joku muukin täällä omistaa kofeiinitonta kaffea, vai joudunko siemailemaan yksikseni?
Itse menin ulos teelle.Otin teetä
Joo, maailman kovin urheilija tällä hetkellä.No mua. Enemmän ainakin kuin tämä juoksu.
Mä oon lomalla ja otin kunnon lasillisen Jack DanielsiaKai joku muukin täällä omistaa kofeiinitonta kaffea, vai joudunko siemailemaan yksikseni?
Edit: kuten kuvasta huomaa, en osaa juoda siististi :D
Aika hyvin Vadlejch vetää Hasekiin ja Zeleznyyn nähden.Tsekit on tongues maneja.