maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Tsekiltä saattaa vielä irrota se yksi pitkä kaari. Helvetisti noissa on korkeutta.
Sitä se on sillä porukalla, jolla on se yksi piikkitulos muttei yleistasoa. Muillakin kuin suomalaisilla, vaikkei sitä täällä uskoisi.Jotenkin epätodellisen tuntuista, että tää saksalainen teinitähti joka on kiskaissut tällä kaudella sen 90 metriä, on finaalissa aivan turisti.
Ei vaan jaksa rehkiä. Käy nykäisemässä ysikymppisen viimeisellä.Lassilla taisi mennä jokin rikki, kun jättää heiton.
En usko, sillä on vielä kisapaikalla.Etelätalolla menny joku rikki?
Ei tuo varsinaisesti yllätä. Yksi suonenvetoheitto ja muuten kauden kisojen keskiarvomitta alle 81 metriä.Jotenkin epätodellisen tuntuista, että tää saksalainen teinitähti joka on kiskaissut tällä kaudella sen 90 metriä, on finaalissa aivan turisti.
Etelätalo ja Helander peruivat juuri huomisen tunnin henkisen valmennuksen
Sama koskee Helanderia.Toi tsekki pelottaa, Hurja heitto varastossa, jos saa hyvään asentoon..
Mä kävin jo palauttamassa.Eipä
Vielä
Palauteta
Mitalikahvipakettia
Takas
Kauppaan.
Vieläkö muuten se toinen kaappi saksalainen heittelee?
Yksi joko ja kolme taita nähty.Se on näköjään joko tai Helanderin heitoissa.
Saattaa se tosiaan näillä kokeneilla äijillä olla, että tietää mitä kropsta irtoaa. Viimeisellä vielä yksi rykäisy ja olkapäästä viimeisetkin jänteet samalla poikki.En usko, sillä on vielä kisapaikalla.
SIhautin auki Malmgård East Coast Lagerin (5,2 %).Mä oon vetäny jo pari nollanolla lonkeroa
Kaikki maailman psykiatrit, psykologit, henkiparantajat ja roomalaiskatoliset manaajat eivät riittäisi siihen tarpeeseen, mitä tämä liveseuranta vaatisi.Kyllä sitä näiden kisojen perusteella kaipaavat aivan muut Suomen joukkueesta. Ehkä välillä valitsijaraatikin.