Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 020 654
  • 29 791

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole liikaa yleisöä paikalla, vaikka liput olivat halpoja. Melkoinen persnetto tulee veronmaksajien tai EU:n maksettavaksi. :)
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllä minua surettaa näissä kuulan arvokisoissa suomalaisen kuulantyönnön tilanne miehissä saati, että parannusta ei ole hetkeen näkyvissä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä minua surettaa näissä kuulan arvokisoissa suomalaisen kuulantyönnön tilanne miehissä saati, että parannusta ei ole hetkeen näkyvissä.

Parhaina aikoina oli useampi yli 20-metrin mies. Ei taida oikein lahjakkaita kavereita olla ja pitäisi viihtyä punttisalilla.

Halvari työnsi aikanaan Pirkkahallissa lämmittelyssä 22.50 m siivuja ja kisaankin osui yli 22 metrinen. Akillesjänne vei silloin Olympiakullan, mutta Arsi paikkasi hyvin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Kyllä minua surettaa näissä kuulan arvokisoissa suomalaisen kuulantyönnön tilanne miehissä saati, että parannusta ei ole hetkeen näkyvissä.
Enemmän harmittaa, että ruotsalaisia on ylipäätään mukana. Muistetaan paljonko Suomella oli väliä olympiavoitoissa miesten kuulassa - ei nimittäin ole joka sukupolven hommaa...olikos Ruotsilla voittoja?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kyllä minua surettaa näissä kuulan arvokisoissa suomalaisen kuulantyönnön tilanne miehissä saati, että parannusta ei ole hetkeen näkyvissä.
18-vuotias Aatu Kangasniemi voisi olla seuraava potentiaalinen nimi miesten kuulantyöntöön. Tietenkin riippuu siitä, että tuleeko valitsemaan lopulta kuulantyönnön vai moukarinheiton lajikseen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Turhaan yleisurheiluliiton pomot kiukuttelevat, jos ei 1 euron lipuilla saada porukkaa katsomoihin. Tuote ei ole silloin kunnossa.
 

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Tulospalvelun kanssa ilmeisesti ongelmia, toivottavasti siellä ei oo sama toimija sotkemassa mikä Liigalla. Metri sinne taikka tänne ei tietysti oo niin justiinsa, sekunneista nyt puhumattakaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kohta tytöt hyppii korkealta. Alkaa oleen valmis. Saunottu kunnolla, eväsleivät valmiina, holtitonta lonkeroa löytyy taas. Läppäristä arenan suora korkeuslähetys auki ja telkkarissa pojat työntää kuulaa Ny mennään
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Onko Tomas Majewski viimeinen pakittaja, joka on ottanut arvokisavoiton? Vai onko muisti taas huono,
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
18-vuotias Aatu Kangasniemi voisi olla seuraava potentiaalinen nimi miesten kuulantyöntöön. Tietenkin riippuu siitä, että tuleeko valitsemaan lopulta kuulantyönnön vai moukarinheiton lajikseen.
Tämä on hyvä kysymys, että kumman valin lopulta valitsee. Molempia ei voi ottaa, mikäli haluaa aikuisissa mitalikantaan. Itse veikkaan, että moukarissa olisi hänellä paremmat edellytykset.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt menee haastattelut jo italiaksi. :-)
En tiedä osaako joku kääntää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös