Kiitos! Yhtä juhlaa nämä kisat, pl. yksi stiblu.
Huomenna on suomalaisittain Ella Junnilan johdolla kovien selittelyjen päivä. Valitettavasti kukaan ei selvitä karsintoja ja Määttänen on mahdottoman paikan edessä. Toivotaan jinxausta.
Itselle tulee mieleen tuosta Ella Junnilasta, että mitä ihmeen puuhastelua siellä taustalla oikein tehdään. Potentiaalia naisella riittäisi, vai onko urheileminen vaan nyt joku kiva harrastus.
Asia mikä itseäni häiritsee on se, että Ellan valmentaja on loikkavalmentaja. En todellakaan tiedä kuinka pätevä Sallinen on korkeushypyn lajitiedon osalta, mutta kun kuunteli Ellan kommentteja viime kesältä varsinkin, niin silloin suuri ongelma oli hyppyjen toistettavuus. Ts. jokainen suoritus oli erilainen ja onnistunutta suoritusta ei pystytty toistamaan. Toistan vielä että olen täysi amatööri, mutta kuulostaa paljon valmennukselliselta ongelmalta. Ellahan kehittyi aika tasaisesti edellisen valmentajan Jouko Kilven opissa, mutta tuo valmennussuhde meni yhtäkkiä poikki aika pian Ellan hallipronssin jälkeen. Ei mitään hajua syistä siihen, varmasti siellä hyviä sellaisia on, mutta vähän olen myös samaa mieltä kanssasi että potentiaalia menee koko ajan hukkaan. Toki Ellan kohdalla loukkaantumisia ja vaivojakin on ollut ihan riittävästi estämässä kehitystä.Itselle tulee mieleen tuosta Ella Junnilasta, että mitä ihmeen puuhastelua siellä taustalla oikein tehdään. Potentiaalia naisella riittäisi, vai onko urheileminen vaan nyt joku kiva harrastus.
Huomenna on suomalaisittain Ella Junnilan johdolla kovien selittelyjen päivä. Valitettavasti kukaan ei selvitä karsintoja ja Määttänen on mahdottoman paikan edessä. Toivotaan jinxausta.
Olen jotenkin saanut käsityksen että Ellan puoliso Mikko Rummukainen siellä valmentelee taustalla sen mitä osaa ja Ella sitten hyppelee sen mitä osaa.Asia mikä itseäni häiritsee on se, että Ellan valmentaja on loikkavalmentaja. En todellakaan tiedä kuinka pätevä Sallinen on korkeushypyn lajitiedon osalta, mutta kun kuunteli Ellan kommentteja viime kesältä varsinkin, niin silloin suuri ongelma oli hyppyjen toistettavuus. Ts. jokainen suoritus oli erilainen ja onnistunutta suoritusta ei pystytty toistamaan. Toistan vielä että olen täysi amatööri, mutta kuulostaa paljon valmennukselliselta ongelmalta.
Olen jotenkin saanut käsityksen että Ellan puoliso Mikko Rummukainen siellä valmentelee taustalla sen mitä osaa ja Ella sitten hyppelee sen mitä osaa.
Hyvä näin, 2022 iltaroskien uutisissa häntä vielä tituleerattiin Ellan valmentajana. Ja someseurannan perusteella on reeneissäkin jonkin verran paikalla. Hyvä jos kuvio toimii.En viitsi iltaroskaa linkittää sen enempää, mutta kevään "kihlautumisuutisen" yhteydessä Junnila oikaisi väitteitä ja alleviivasi ettei Rummukainen ole millään tavalla valmennuksessa mukana. Sallinen kuulemma laatii ohjelman, valvoo treenit ja on mukana leireillä.
Kuusela nakkaa ekalla 84.58... näin yöllä unta