Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 000 183
  • 29 644

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vai juoksiko se sinne karkuun? Siinä olisi vanhempi konstaapeli voinut retostella, että nappasin epäillyn kiinni takaa-ajon päätteeksi.

Ähhää. Tarkistin. Pururatametsä olikin "hätävalhe", oikeasti kävi näin:


Mies selitti ensin poliisikuulusteluissa löytäneensä aineet metsästä. Tämän hän sanoi myöhemmin olleen hätävalhe. Loppulausunnossa Pöyhönen väitti, että aineet kuuluivat hänen asunnossaan vierailleelle henkilölle.

Tabletit löytyivät kirjoituspöydän laatikosta muiden tavaroiden joukosta. Oikeus piti epäuskottavana, että joku vieras olisi laittanut aineet laatikkoon Pöyhösen tietämättä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Löysikö Markus toopea pururadan vierestä ja vei sen kotiin ja unohti sinne. Sitten tuli niin normaali poliisin kotietsintä ja aineet löytyivät.
Muistit oikein. Löysi ne sieltä oli ensimmäinen selitys ja sitten se muuttui. Joku sadoista urheilijakavereista oli sujauttanut ne yöpöydän looraan. Oli jo vuosia sitten ne nähnyt ensimmäisen kerran ja ihmetellyt. Loppukaneetti oli, että miksi minä säilyttäisin sellaisia aineita, joita en käytä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Löysikö Markus toopea pururadan vierestä ja vei sen kotiin ja unohti sinne. Sitten tuli niin normaali poliisin kotietsintä ja aineet löytyivät.
Polun varresta voi löytää vaikka mitä kun on silmät auki ja utelias mieli. Itse lapsena löysin kassillisen tyhjiä pulloja, monta markkaa oli siinä kassissa, jää Pöyhösen pillerit toiseksi. Se oli ilon ja onnen päivä!
 
Sanokaahan onko tuo maaliviivan kamera päin peetä asennettu vai onko minun silmilläni tänään jotenkin huono päivä kun jo toisen kerran neljään alkuerään silmät sanoo eri voittajan kuin grafiikka?

EDIT. Taitaa vika olla tuossa grafiikassa kun voittaja vaihtui lopputuloksiin?
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sääli ettei Paavo ole enää kulttuuriministerinä. Edustaisi katsomossa koko kisat.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Paljonkohan maksaa tuo Brassi-Camilon kello?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös