Paavo Nurmi voitti Zurichin timanttiliigan 5000 metrin kisan 1928.Murto voittoon! Ketkäs kaikki suomalaiset on voittaneet Timanttiliigan tai vastaavien osakilpailuja?
Siinä oli lähellä - jonnet ei muista - Pietro Mennean EE:n rikkominen Hughesin toimesta.200 m 19,47 Lyles
19,50 Tebogo
19,73 Hughes
Olet vissiin paikan päällä katsomassa Kalevan kisoja?Kasperi Vehmaa toisella 7,52m ja loppukilpailuun.
On ihan suloinen "poika"...
Edit. Heh, mitäs muuta sitä kattelisi urheilukisoissa kuin nuoria miehiä (ei näissä yleensä vanhoja olekaan).
Joo, kyllä kun ilmaiseksi pääsi ja asun Lahess...Olet vissiin paikan päällä katsomassa Kalevan kisoja?
Itse olin viime vuonna Joensuun Kalevan kisoissa paikan päällä. Ajoittainen sade haittasi pikkaisen kisatunnelmaa, varsinkin naisten seiväshypyn aikana, mutta muuten oli ihan positiivinen kokemus.Joo, kyllä kun ilmaiseksi pääsi ja asun Lahess...
Viikonloppuna (lauantai/sunnuntai) olen tulossa ihan lipun ostaneensa paikalle.
Minulla on sellainen tilanne että olen "(autismin)kirjolla". Minua tällaiset tapahtumat, missä on paljon ihmisiä, hälyä, taustamusiikkia ja tapahtumia, kuormittaa ja väsyttää minua (kovastikin). Eli tiedän etten jaksa kuin yhden päivän enkä sitäkään (varmaan) kokonaan. Lauantaita nyt aluksi ajattelin mutta katsotaan miten säät näyttää. Tänään tällainen pieni reilun tunnin lämmittely. Kivaa on ollut... Kuulutus ja musiikki saisi olla pienemmällä...Itse olin viime vuonna Joensuun Kalevan kisoissa paikan päällä.
Leveelahti kevyesti yli karsintarajan...
Edit. Takanani istuu näköjään (kuultuna) kiekon asiantuntija. Paljon löytyy kommentoitavaa. Ainut joka auttavasti osaa heittää kiekkoa on vissiin Leveelahti...
Olisi kiva kuulla kyseisen kiekon "asiantuntijan" kommentit sitten miesten kiekonheiton karsinnassa:D.Salla Sipponen...
Ihan hämmentävää (kuuluu yläpenkistä).