Minä olisin.Korte olisi halunnut juosta. Mutta kukaan ei olisi halunnut nähdä hänen juoksevan.
Kyllä minä olisin halunnut hänen sijoittuvan neljänneksi finaalissaKorte olisi halunnut juosta. Mutta kukaan ei olisi halunnut nähdä hänen juoksevan.
En edes tarkista.Kristiina Mäkelä kuulemma hypännyt Kosovossa 15.11!
Korte ja Mäkelä julkistavat parisuhteensa. Jatkoajan rakastetuimmat.En edes tarkista.
En ihan ymmärrä näitä kommentteja. Nyt jos sormi murtunut niin tuskin pamauttanut siihen vasaralla Hurskeen juoksun jälkeen.Korte olisi halunnut juosta. Mutta kukaan ei olisi halunnut nähdä hänen juoksevan.
Täh?Kristiina Mäkelä kuulemma hypännyt Kosovossa 15.11!
En ihan ymmärrä näitä kommentteja. Nyt jos sormi murtunut niin tuskin pamauttanut siihen vasaralla Hurskeen juoksun jälkeen.
Myös NoLoa dissataan täällä ihmeen paljon. Olen itsekin aina pitänyt Hursketta sympaattisimpana naisaitureista, mutta samalla toivon toki muillekin suomalaisille menestystä. Myös Haralalle.
Mikäs tuossa oli selittelyä?Korteelta taas selit kehiin kun olisi ollut sauma voittaa Hurske.
Ja NoLo ehjä juoksuFinaaliin kaksi tavoitetta: Reetalle uusi SE ja Lotta alle 13!
0/2. Buu.Finaaliin kaksi tavoitetta: Reetalle uusi SE ja Lotta alle 13!