Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 005 682
  • 29 644
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miettikää meillä on jo kaksi NAISTEN hommaamaa mitalia näistä kisoista. Kaksi enemmän kuin ikuisuuteen.
 

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
Murron kullan päivänä join yhden oluen.
Tänään useamman mitalin päivänä olen juonut aika monta olutta.
Kuinka monta olutta pitää seuraavien päivien aikana juoda?!?!?!?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Aivan käsittämätön ilta! Ensin Topilta keskisalomainen voitto ja nyt paljon pilkattu Mäkelä lunasti vihdoin ne toiveet. Päälle Lehikoisen hieno debyyttifinaali ja Salminenkin pisteillä.

Yleisurheilu elää jälleen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mukava nähdä halaus suomalaisloikkaajien kesken. Olen aistinut tiettyä kireyttä heidän välillään.

No, Salmisen aika tulee vielä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai että, jos jollain venäläisellä toimii vielä telkkari, niin toivottavasti niitä vituttaa ihan saatanasti se että ukrainalainen voittaa, suomalainen on toinen, ja jotenkin toi Israelin kolmossijakin sopii kuvioon. Hahahaa! Hajotkaa! Siis oikeesti, kirjaimellisesti, hajotkaa taas pienempiin osiin koko maa!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mäkelä 17:s kerta arvokisoissa ja mitali vihdoinkin. Minulle saa kaataa tervaa ja höyheniä, ei täällä kannata pitää seuraajia, jotka eivät usko, että Kristiina Mäkelä voisi joskus onnistua arvokisafinaalissa mitalin arvoisesti.

Ja Tuomas Raja herkistyy, yllättyneet:
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös