Kolmen tilastokärjistä ovat vielä jäljellä Tervo ja Mäkelä. Ojala ei pärjännyt. Lisäksi potentiaalisia mitalisteja ovat Murto, Etelämäki ja Raitanen. Nämä kortit ovat vielä kääntämättä. Ei vielä syytä paniikkiin.Suomeen ei tuu kyllä yhtään mitalia näistä kisoista. Se onkin niin vitun paljon pyydetty, että joskus saisin juhlia yleisurheilun arvokisamitalia.
kauan kesti Keskisalolla saada kunnollinen lippu juhlintaan. Ei vissiin taustajoukoissakaan ihan varmana ainakaan mestaruutta pidetty.Kattele tätä ja kuvittele että se on reaaliaikaa:
Ehkä äiti koki tuon tilanteen muutenkin epämukavana.Ei näköjään riitä että kiusataan kilpailijaa. Vielä pitää raadella silminnähden pettyneet vanhemmat. Äiti tuntuu olevan ihan shokissa.
Samaa kattelin, ois ollu hauska kun se oisi juossut ja ilkamoinut vain sen ensimmäisen nenäliinan kokoisen paperilipun kanssa.kauan kesti Keskisalolla saada kunnollinen lippu juhlintaan. Ei vissiin taustajoukoissakaan ihan varmana ainakaan mestaruutta pidetty.
Itse asiassa se on juurikin Tervo joka tiputtaa Siljan sijalle 13. TAI sitten Tervo ja Kosonen on 13 ja 14.Paska maa.
Siinä vei moukari naista
Sekaisin on tekniikka Tervollakin. Odotukset tippuivat nyt ihan nollaan.
Lassi hoitaaItanin lähtölaskenta alkaa lähestyä, kun katsoo tätä pupeltamista
Lassi hoitaa
Olin tuossa lenkillä ja kävin kaupassa ja olin radion varassa. Jarmo Lehtinen ja Johannes Oikarinen vievät n. 1000-0 näitä telkkarin torspoja.On tää selostus/kommentointi aikas surullista. Sporttila ok, mut Simo ja Tuomas ei jatkoon.
Saisiko nuo viivagrafiikat pitkissä heitoissa vielä vähän sekavammaksi?