Keskisalon tyyli.Ingebrigtsen hyvissä tarkkailuasemissa.
Pertti Pousin 17,00 vuodelta 1968 on edelleen kaikkien aikojen suomalaistuloksista sijalla 2.Harmi, että Simo on taantunut niin paljon parhaista loikistaan. Ennätys on 5 vuoden takaa ja nyt siitä ollaan kaukana
Paljonko on Pousin toiseksi pisin?Pertti Pousin 17,00 vuodelta 1968 on edelleen kaikkien aikojen suomalaistuloksista sijalla 2.
Perinteikäs yleisurheilumaa, 83 miljoonaa asukasta, metropolialueella miltei 6 miljoonaa. Kaikki tämä huomioiden valitettavan pieni yleisömäärä, vaikka stadion valtava onkin.
Jep jep. Itse olen 29-vuotiaana nuoremman polven yleisurheilufaneja... Perinteisistä joukkuelajeista osa onneksi kiinnostaa myös nuorempia.Stadion on EM-kisoihin liian iso. Nyt näkyy vain tyhjää. Pitäisi vielä kisoja tiivistää, jotta nuoria saataisiin katsomoihin? Suhteellisen iäkästä vaikuttaa porukka katsomoissa olevan, kuten Suomessakin.
Varmaksi mietitään uusia lajeja tai kokeiluja.
Mä näin, että neljännen kerran osus alustaan ennen hiekkaa. Oikean kinkka, oikea vasen ja sit oike hipas.Selvä yliastuttu, pulinat pois :)
Siihen nähden miten 1,3-miljoonainen Viro on tuottanut kovan kansainvälisen tason kymmenottelijoita, oma tilanteemme on lievästi sanottuna heikko. Erki Nool toki ollut tienraivaajana.Oli muuten joskus tilanne että Suomessa oli tulossa todella monta 10-ottelijaa. Oisko ollut joskus 2000 luvun alkupuolella. Taisi olla jopa sellaisia puheita että miten ne kaikki mahtuu arvokisafinaaliin. No kaikki loukkaantui tai muuten vaan lopetti eikä kukaan saanut finaaleissa täyttä sarjaa aikaiseksi.
Ihan ei o varmaa faktaa tämä. Muistin varassa ollaan.
En tiedä, mutta nilkkavammaan loppui urheilu-ura jo 1969.Paljonko on Pousin toiseksi pisin?