Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 023 577
  • 29 835

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Bol voittaa!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hyvä nosto. Itävalta ei tosiaan koskaan ole ollut vahva yleisurheilumaa, vaikka naapurimaat ovat olleet. Hankala arvioida mistä johtuu.

Voisiko olla "maantieteelliset syyt"... Paljon vuoristoja, jotka houkuttelevat alppilajeihin. Niissähän maa on menestynyt valtavasti
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Vittu mikä päivä. Kisat menneet sivu suun.

Otan takaisin.

Karsintaan jäätiin taas. Loistavaa Harala! Voi ei Saga! Upeaa Ilona! Miksi vitussa Samuelsson on suoraan välierissä? Systeemi on paska. Ihana Ella!

No niin, mukana ollaan!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä rajusti kärsii kuulan taso tosta aamukarsinnasta, kuten myös kiekossa.
Eikös kuula ole suoritettu kuitenkin jo pitkän aikaa arvokisoissa samana päivänä, aamulla karsinta ja illalla finaali.

Sen sijaan muissa heittolajeissa karsinta ja finaali on ollut eri päivinä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei Ruotsille mitalia ensimmäisenä päivänä, se on heille pettymys. Suomeen voi tulla, joskin se vaatisi melko isoa ihmettä. Norjaan mitali voi tulla vielä naisten vitosella.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mieheni tuli häiritsemään kisojen seurantaa. Yleensä hän antaa minun katsoa kisoja rauhassa illalla (ja muutenkin). Ei sillä niin väliä, kivaa meillä oli.

Ja tulokset voi katsoa netistä (tai teksti-teeveestä). Mutta kyllä minä vielä Blomqvistin juoksun jaksan katsoa. Tsemppiä Nathalie, juokse hyvin!!!
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mieheni tuli häiritsemään kisojen seurantaa. Yleensä hän antaa minun katsoa kisoja rauhassa illalla (ja muutenkin). Ei sillä niin väliä, kivaa meillä oli.
Ja tulokset voi katsoa netistä (tai teksti-teeveestä). Mutta kyllä minä vielä Blomqvistin juoksun jaksan katsoa. Tsemppiä Natalia, juokse hyvin!!!
Nathalie!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös