Eikös Jatkiksen liveseuranta ole merkittävä osa yleisurheilukulttuuria? Tiedä jaksaisiko näitä kisoja muuten edes seurata.Tuollainen juttujen sinkoilu ei vaan vie yleisurheilukulttuuri mitenkään eteenpäin.
Itse toivoisin enemmän analysointia sekä rehellistä palautetta. Mitään "turisti"-huutelut eivät vie kulttuuria eteenpäin vaan taaksepäin.Ajatellaan asiasta eri tavalla, mutta minusta vie, koska tälläinen sekalainen keskustelu, jossa välillä kommentoidaan suorituksia ja välillä jotain aivan muuta, tekee tästä viihdyttävämpää ja se on yksi urheilun katsomisen suola. Ei kai kukaan katsomossakaan pelkästään suorituksia kommentoi?
Toisaalta jos kovin vakavaa niin kannattaa katsoa pelkkiä tuloslistoja.Ajatellaan asiasta eri tavalla, mutta minusta vie, koska tälläinen sekalainen keskustelu, jossa välillä kommentoidaan suorituksia ja välillä jotain aivan muuta, tekee tästä viihdyttävämpää ja se on yksi urheilun katsomisen suola. Ei kai kukaan katsomossakaan pelkästään suorituksia kommentoi?
Hyvän mielen viesti.Laitoin mökillä kaminaan tulet ku ulkona +13⁰C ja tulee varmaab kylmä yö.
Moccamasterilla keittelin mitalli kahvit, vaikka Danielin kunniaksi,jos kuulasta ei kultaa tule.
Kahvin kyytiläisekai munkkirinkula
"Itse toivoisin enemmän analysointia sekä rehellistä palautetta. Mitään "turisti"-huutelut eivät vie kulttuuria eteenpäin vaan taaksepäin."Huhhuh ELLA!
Mulla ei silmä riitä analysoimaan suorituksia, että onko ne puhtaita tai mitä korjattavaa niissä saattaa olla. Enkä usko, että monella muullakaan tänne kirjoittavalla on.Itse toivoisin enemmän analysointia sekä rehellistä palautetta. Mitään "turisti"-huutelut eivät vie kulttuuria eteenpäin vaan taaksepäin.
Hannun ja Jennin.Onko tä nyt Aaronin, Jennin vai Hannun sukulainen?
Sry, en kyennyt olemaan tosikko.