Minä olin Kramerin puolella. Olenko erilainen?No onneksi Kramer ei saanut kultaa.
Olet.Minä olin Kramerin puolella. Olenko erilainen?
Kertokaa muuten vittumaisempi atleetti kuin tämä Ruotsin hymypoika. Pelkkä naaman näkeminen ärsyttää. Prkl!Huoh, Duplantis siirtyi miesten seiväshypyn johtoon.
Et, noi ei vaan tajua YNWA:ta!!Minä olin Kramerin puolella. Olenko erilainen?
Daniel Ståhl? Vitsit sikseen, kaikki jenkit!! No ei kaikki kun osa on symppiksiä.Kertokaa muuten vittumaisempi atleetti kuin tämä Ruotsin hymypoika. Pelkkä naaman näkeminen ärsyttää. Prkl!
Norjasta löytyy mistä valita...Kertokaa muuten vittumaisempi atleetti kuin tämä Ruotsin hymypoika. Pelkkä naaman näkeminen ärsyttää. Prkl!
Niijuu, ne aidanohittajat sun muut.Norjasta löytyy mistä valita...
Ainakin näytti häneltä.Onko tuo Muir?
Auts nyt oli onnistunut kuitti :DNorjasta löytyy mistä valita...
No ruotsalaisista tulee mieleen Bengt Nåjde. Töni meidän Lätsä-Pekkaa maaottelussa 1974.Kertokaa muuten vittumaisempi atleetti kuin tämä Ruotsin hymypoika. Pelkkä naaman näkeminen ärsyttää. Prkl!
Eihän sitä meinaa tuntea tukka laitettuna ja vaatteet päällä.Onko tuo Muir?
Kaikkien jo mainittujen lisäksi itärajan toiselta puolelta löytyy useampi.Kertokaa muuten vittumaisempi atleetti kuin tämä Ruotsin hymypoika. Pelkkä naaman näkeminen ärsyttää. Prkl!
Kertokaa muuten vittumaisempi atleetti kuin tämä Ruotsin hymypoika. Pelkkä naaman näkeminen ärsyttää. Prkl!