Eikö ne Kashmirissa ole ajoittain kilpailleet ammunnassa.Intialla ja Pakistanilla ei liene sellaista hyvähenkistä, Suomi-Ruotsi - tyylistä maaottelua?
Eikö ne Kashmirissa ole ajoittain kilpailleet ammunnassa.Intialla ja Pakistanilla ei liene sellaista hyvähenkistä, Suomi-Ruotsi - tyylistä maaottelua?
Kaiketihan Bahrain johonkin näillä juoksijoiden ostamisella pyrkii. Onko asia todella sitten niin, että yleisurheilua seuraavat ajattelevat "oho siinäpä hieno maa"?
Voidaan muistella tätä miesten keihäsfinaalia siten, että Helander johti kisaa ensimmäisen kierroksen jälkeen.
Näin oletettavasti. Itse olen aina nähnyt asian "lävitse", mutta ilmeisesti keskivertokatsojalle ok.Samaa urheilupesua kuin tuo futarienkin ostaminen öljymaihin.
Tosin eikös Bahrain ole tehnyt tätä aiemminkin jo? Qatar muistaakseni joskus aikoinaan kanssa.Samaa urheilupesua kuin tuo futarienkin ostaminen öljymaihin.
Eye of the Tiger.Oliverilla puuttuu sellainen voittajan ote tosta hommasta
Ei vaan Kalkuttassa, olen yksi puuhamiehistä.Onko Pihtiputaan karnevaalit ensi vuonna Delhissä?
Pitkään joo. Kaiketi tällä rakentavat maabrändiä.Tosin eikös Bahrain ole tehnyt tätä aiemminkin jo? Qatar muistaakseni joskus aikoinaan kanssa.
Tosin eikös Bahrain ole tehnyt tätä aiemminkin jo? Qatar muistaakseni joskus aikoinaan kanssa.
Vitun Bondi. Melkein menin lankaan :DHelander 87m!!!