100 Instagram-seuraajaa.Toinen rasti tauluun. Paljonkohan Duplantis tienaisi tuolla ylityksellä?
100 Instagram-seuraajaa.Toinen rasti tauluun. Paljonkohan Duplantis tienaisi tuolla ylityksellä?
40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)Kun Tre Kronor YLE viitsii näyttää, niin näyttäkää nyt vielä Sundinin viikate Koivun mailaan Torinossa
Kuten jo aiemminkin olen sanonut: spoileriin nämä!Kun Tre Kronor YLE viitsii näyttää, niin näyttäkää nyt vielä Sundinin viikate Koivun mailaan Torinossa
Ehkä tämä on tiedossa, nyt vain leipää ja sirkushuveja kansalle.Eihän Mondon kannata tehdä ME:tä MM-kisoissa. Timanttiliigassa paljon isommat bonukset, jos olen ymmärtänyt oikein?
Tainnu käry käydä liian usein.Missä Nadzeya Ostapchuk naisten kuulafinaalista? Siinä vasta oli kyllä daamien daami, huh! Menee kyllä samaan kastiin Jarmo Kratochvilovan kanssa. Ihania daameja.
Nämä kannattaa jättää Finnkampeniin.Eihän Mondon kannata tehdä ME:tä MM-kisoissa. Timanttiliigassa paljon isommat bonukset, jos olen ymmärtänyt oikein?
Sellainen rinki näytti kuvissa olevan pudonneilla, että ihmettelen jottei Budweiseriä löytyisi jalkojen välistä.Muut seiväsmiehet Duplantisille: "Hyppää nyt, että pääsee kaljalle!"
Banaania.40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)
Raportoin.40.10 2-3 Lidström (Sundin, Forsberg)
Tami vaikutti Japanissa.Nyt on Gongissa vaisu kaiku. Tami ei ole tehnyt riittävästi koulutuskeikkoja Kiinaan.
Raportoitu käyttäjämodeiluna.Banaania.
Tamin vaikutus on globaali.Tami vaikutti Japanissa.
Sitä katsoin itsekin. Olisiko mennyt tossu hieman ringin yli siitä matalammalta kohdalta sen korokkeen vierestä?Oliko tuo Dongin kanssa tasoissa olevan työntö edes yli?
Ei ole norjalainen.Sitä katsoin itsekin. Olisiko mennyt tossu hieman ringin yli siitä matalammalta kohdalta sen korokkeen vierestä?