Kuva sekaviestistä viikon takaa.Marschall näyttää jokseenkin paljon John Holmesilta.
Vihdoin kunnon silmäkarkkia.Pian Gongi kumahtaa. Siinä ei ole onlyfansit eikä kisaturistit mielessä kotikatsomoissa, kun rautapallo kaartaa yli 20 metriä.
Muoveissa.Onko 390 metriä se matka minkä Bengalin Tiikeri jaksaa juosta, vai mikä tämä Intian juttu on?
Jollain muulla täytyy olla sama legendaarinen DVD kuin minulla.
Miksi seiväshyppääjät käyttää alemmissa korkeuksissa löysempää seivästä kuin huippukorkeuksissa? Eikö samalla voisi hypätä nää alkukorkeudetkin, niin tottuisi työvälineeseen.. Kysyn, ku en tiijä.
Keräilyharvinaisuus.Onko 390 metriä se matka minkä Bengalin Tiikeri jaksaa juosta, vai mikä tämä Intian juttu on?
Jollain muulla täytyy olla sama legendaarinen DVD kuin minulla.
No eikö se silti olisi sama hypätä samalla seipäällä? Dublantiskin meni 555 varmaa puolella metrillä yli..Jäykempi seiväs kerää suuremman potentiaalienergian hyppääjän massan myötä ja siten liike-energian, joka linkoaa hyppääjän korkeammalle. Energian säilymislaki. Perusfysiikkaa.
Onko Kosolan nimmarilla?Jollain muulla täytyy olla sama legendaarinen DVD kuin minulla.
No eikö se silti olisi sama hypätä samalla seipäällä? Dublantiskin meni 555 varmaa puolella metrillä yli..
En tiedä liittyykö siihen, mutta aika moni seiväshyppääjä on todennut, että jäykemmillä (esim. niillä kuuluisilla "todella jäykillä") seipäillä on erittäin vaikea hypätä (vaikeampi, kuin "löysillä" ja vaikeampi hallita) ja sen takia loukkaantumisriski on myös suurempi.No eikö se silti olisi sama hypätä samalla seipäällä? Dublantiskin meni 555 varmaa puolella metrillä yli..
Helsingin kisat 2005 olivat muuten viimeiset, missä lähettäjät eivät käyttäneet englantia.
Ei ole Ilveskään ollut itsensä Raipen eläköidyttyä.Belgian pitkän viestin joukkue ilman Borléeta olisi vähän kuin Sotkamon Jymy ilman yhtään Korhosta.
Liian hyvä vastaus.Jäykempi seiväs kerää suuremman potentiaalienergian hyppääjän massan myötä ja siten liike-energian, joka linkoaa hyppääjän korkeammalle. Eli ikään kuin jousi, jota puristaa yhteen ja jonka sitten vapautta. Energian säilymislaki. Perusfysiikkaa.