Vois laittaa YLE:lle palautetta,et näihin tiettyjen lajien omiin lähetyksiin vois oikeasti laittaa ammattilaiset selostaan ja siihen vielä tekniikka-asiantuntija.
Voisi hyvin kertoa et mikäs oli vikana jne.
Me maksetaan tästä kuitenkin
Melkoista resurssien tuhlausta palkata ammattilainen kommentoimaan muutamaa suoritusta.
Niin, valmennuksessa yksittäinen suoritus puretaan atomeiksi, mutta jos urheilija niin tekee suorassa lähetyksessä kun kysytään, niin selittelyähän se.Äijäurheilijat joko uhoavat tai häpeävät. Asenne tuskin auttaa saamaan parasta irti.
Ja vieläkin Suomessa on penkkiurheilijoita, joiden mielestä urheilijan oman suorituksensa analyyttinen pohdinta on selittelyä.
Oikarinen ja Porttila sopivat molemmat loistavasti yleisurheiluselostamoon. Riittävästi tietoa lajeista ja urheilijoista, artikuloivat hyvin, korottavat ääntä sopivasti hienon suorituksen kohdalla ja antavat hienosti puheenvuoroja Rajalle. Raja on parantanut kommentaattorin roolia. Välillä tulee mieleen, että lukeeko Raja Jatkoaikaa ja minun viestejäni, kun sen verran useasti toistanut samaa mitä minä täällä. :DVois laittaa YLE:lle palautetta,et näihin tiettyjen lajien omiin lähetyksiin vois oikeasti laittaa ammattilaiset selostaan ja siihen vielä tekniikka-asiantuntija.
Voisi hyvin kertoa et mikäs oli vikana jne.
Me maksetaan tästä kuitenkin
Häpeästä puhuminen on muutenkin aika hölmöä. Suosikkiensa onnistumisesta voi nauttia ja iloita ja harmitella epäonnistumista, mutta häpeästä puhuminen tuntuu oudolta. En mä ole hävennyt koskaan kuin lähinnä omia tekemisiäni, jos olen kokenut siihen olleen jotain syytä.Äijäurheilijat joko uhoavat tai häpeävät. Asenne tuskin auttaa saamaan parasta irti.
Ja vieläkin Suomessa on penkkiurheilijoita, joiden mielestä urheilijan oman suorituksensa analyyttinen pohdinta on selittelyä.
Ja reiluin Pohjoismainen urheilumaa.
Muistan ja onhan se yleistä että kritiikki otetaan vastaan olankohauksella ja syytetään aiheettomasti naisvihasta kuten edellisen hallituksen ministerit "hienosti" sen näyttivät. Manner ja Arffman ovat molemmat viimeisen päälle ammattilaisia.Muistattekos, kun Voronkova kertoi itseensä kohdistuneen kritiikin olevan naisvihaa, joka on yleistä media-alalla ?
Onkohan Intiassa ja Pakistanissa vaihdettu kriketistä keihäänheittoon?Korvanappiin tuli tieto Vimpelistä, että vaihdetaan keihäänheitto pesikseen
Onkohan Intiassa ja Pakistanissa vaihdettu kriketistä keihäänheittoon?
Ainakin alasarjojen hiukan lahjattomammat? Niitäkin lienee satoja.
Paitsi Kuusela, joka uhosi verorahoilla ties mitä. Nolo loppu.Toisaalta on sanottava, että ne ajat on takanapäin, milloin tällaisen sohvaperunankin on noustava soffanreunalle jännittämään. Että ei sillee suurempia odotuksia, jos ei häpäisyjäkään.
Junnila hyppäsi kauden kolmanneksi parhaan tuloksensa, joten suoritti omalla normitasollaan. Jatkoonpääsy oli kylläkin tällä kertaa onnenpotku ja tosiaan yllätys, mutta ei super- kuitenkaan.Junnila teki superyllätyksen, ja Helander pääsi huonon kokonaistason vuoksi finaaliin. Kuusela nyt heittelee aina sarjoja 72-75-X-X-82-65, joten 3 heittoon hän harvoin onnistumista saakaan.