Tästä mestaruudesta osa kuuluu minulle Rhodoksen matkani vuoksi.
Sana kiirinyt ulkomaillekin ja osaavat kiertää kaukaa.Onko Petran grillistä hiilet loppunu ku ei oo tainnu olla ruudussa?
Tentoglou liittyy kaikki eurooppalaiselle mahdolliset arvokisatittelit voittaneiden kultapossukerhoon.
Eikö Kszcot enää juokse? Tuo kivihiilelle tuoksuva duunaripuolalainen. 2017 mestari Lontoosta. Pidän tuota edelleen ällistyttävänä temppuna. Ja teki aina Borzat eli 750 m porukan vikana.
@Lert tervetuloa!Pöh. Itse söin aamulla kreikkalaista jogurttia ja lounaalla kreikkalaista salaattia.
Sana kiirinyt ulkomaillekin ja osaavat kiertää kaukaa.
Pohja ruostunut puhki.Onko Petran grillistä hiilet loppunu ku ei oo tainnu olla ruudussa?
Itse voisin yömyssyksi tujauksen MetaxaaPöh. Itse söin aamulla kreikkalaista jogurttia ja lounaalla kreikkalaista salaattia.
Tästä mestaruudesta osa kuuluu minulle Rhodoksen matkani vuoksi.
Kuka nyt valkoihoiselle haastatteluja antaisi.Onko Petran grillistä hiilet loppunu ku ei oo tainnu olla ruudussa?
Ei sentään rinnoille tällä kertaa, kuten Waheeb muotoili viime kaudella.Jenkki tuli taas numeroihin. 5+20 noista jo pikkuhiljaa.
Minulla on mennyt ohi, mistä tässä on kyse?Kuka nyt valkoihoiselle haastatteluja antaisi.