Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 017 719
  • 29 791

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Wilma otti omien sanojen mukaan isomman seipään, jäi nälkää EM-kisoihin ja hymyilee.

Tähän on hyvä päättää.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Joo muistelin tosiaan että joku lyhyt kakku oli. Jamaikalla itse asiassa oli aika paljon tuollaisia pieniä mulkkauksia silloin Boltin huippuvuosina, jännästi se miesten pikajuoksu onkin jo romahtanut.
Onhan tuo Jamaikan koneisto ollut aikanaan ja taitaa olla edelleen melkoisen verhon takana.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Petra voi aina rillata Fraser-Prycea ja lällätellä vaikka Lällän kanssa siitä, että Griffith-Joynerin ME jäi vieläkin voimaan.
 

M.Lemieux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Pittsburgh Penguins
Petra voi aina rillata Fraser-Prycea ja lällätellä vaikka Lällän kanssa siitä, että Griffith-Joynerin ME jäi vieläkin voimaan.
Jäi kai se kun juostu noin 5-6m/s myötäiseen, tuulimittari vaan sökönä näytti tyventä :D

E:


Itse pidin "moraalisena maailmanennätyksenä" tuota Elaine Thompsonin Tokiossa olympiafinaalissa juoksemaa 10.61, mutta näköjään juossut vieläkin kovempaa 10.54. Tuo Tokion aika siinämielessä älytön, että juostu yli puolen metrin vastaiseen :D SAFP juossut 10.60 34 vuotiaana.
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Nojoo, mutta kai se raja johonkin pitää vetää ja nyt Allen alitti sen pienimmällä mahdollisella marginaalilla. Veikkaan kyllä että ehkä juuri tämän kisan takia tuohon jotain muutoksia tulee.

Itse en ole ikinä ymmärtänyt, miksi tämä sääntö muutettiin niin, että jo yhdestä vilpistä diskataan. Kai tässäkin sitten tv määrää, ettei mene liikaa aikaa lähtöjen uusimisessa, mutta onhan se naurettavaa, että yksi virhe, ja vielä näin pieni, ja ulos.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Reipas tunti ja aamu on valjennut Oregonissa siihen pisteeseen, että yksi kisojen kohokohta, naisten maraton, starttaa. Odotan Alisa Vainiolta omaa ennätystä (nykyinen 2.29.56) ja toivon SE:tä (nykyinen Ritva Lemettisen 27 vuotta sitten juoksema 2.28.00).
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Reipas tunti ja aamu on valjennut Oregonissa siihen pisteeseen, että yksi kisojen kohokohta, naisten maraton, starttaa. Odotan Alisa Vainiolta omaa ennätystä (nykyinen 2.29.56) ja toivon SE:tä (nykyinen Ritva Lemettisen 27 vuotta sitten juoksema 2.28.00).

Vainio oli ollut vastikään flunssassa, joten hänen kilpailuvireensä on arvoitus.
 

MegaForce

Jäsen
Sitten norjalaista juoksemista taas tarjolla.

Toki sitä itse miettii että juhlisiko sitä ennemmin likaista kultaa vai puhdasta kusinäytettä.
Itse en vaan jaksa uskoa norjalaisen urheilun puhtauteen, en vaan jaksa.
Mielestäni myös Yhdysvaltojen ylivoima yleisurheilussa on epäilyttävää. Mitali lähes jokaisesta lajista sekä kolmoisvoittoja yksi toisensa perään. Joo - olosuhteet, yliopistourheilu ja urheilun rahoitus jne. varmasti antavat etua, mutta isoja doping-käryjä on myös heillä ollut aikaisemmin. Ja kyllähän siellä varmasti kenialaiset sekä muut käyttävät myös.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös