Oliko se jotain 844 Göteborgissa myötätuuleen?Pojat loikkii sinne Evilän mitoille
Mistä minä tiedän, mutta en minä ainakaan itse viihtyisi sellaisessa keskustelussa joka ei omaan makuun maistu. Mutta kukin tyylillään.Eli puolet ketjun kirjoittajista pitäisi laittaa ignoreen? Vittu itkekää lisää Norjasta josta sentään tulee urheilijoita jotka edes voittaa jotain. Kateelliset setämies paskat.
Onkohan tossa just se 9 metriä ja sit alkaa kuoppaNäyttää että tuo hiekkalaatikko loppuu kesken. Häh?
Onko tuo nyt oikein mitoitettu lankkuun nähden?
Nyt on Mm-kisat kyseessä.
Näytä ite mallia!!Voitko vaikka käydä lenkillä ja tulla takaisin siinä puolen yön aikoihin. Tämäkin ketju paranisi kerta heitolla kun ylimielinen "kaikkitietävä" olisi hetken turpa kiinni
Jackson-Rantanen.Jackson on Rajan mukaan Matkustaja.
Näyetty on jo. Mites siellä?Näytä ite mallia!!
Onkohan tossa just se 9 metriä ja sit alkaa kuoppa
Minä en ainakaan ole itkenyt. Olen tyynen viileänä tuonut julki heidän vilppejään. Toki ne voidaan sivuuttaa olankohautuksella, koska ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.Eli puolet ketjun kirjoittajista pitäisi laittaa ignoreen? Vittu itkekää lisää Norjasta josta sentään tulee urheilijoita jotka edes voittaa jotain. Kateelliset setämies paskat.
Siis eihän se näinä globaaleina aikona väärin ole fanittaa sellaisia jotka homman osaa. Täällä siitä saa vittuilua, ellet ole NHL- tai futisfani. Itsekin vittuiluun osallistuneena.Eli puolet ketjun kirjoittajista pitäisi laittaa ignoreen? Vittu itkekää lisää Norjasta josta sentään tulee urheilijoita jotka edes voittaa jotain. Kateelliset setämies paskat.
Kiitos kysymästä, minä viihdyn täällä oikein hyvin. Sullahan se kenkä tuntuu puristavan.Näyetty on jo. Mites siellä?
Silja Kosonen voittaisi muut suomalaiset 200 metrin juoksussakin.
Kai nämä on jonkin säännön mukaan toteutettu ja on ok. Mutta silti näyttää että parhaat menee ihan hiekan yläpäähän. Olisi tilaa alempana kyllä...Onkohan tossa just se 9 metriä ja sit alkaa kuoppa