Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hänen kohdallaan olen valmis hyväksymään pienen vilpin.
Tekee kisoista mielenkiintoisemman ja parhaiden on oltava finaalissa.
Hänen kohdallaan olen valmis hyväksymään pienen vilpin.
Käy ite juoksemassa tai ole hiljaa serämiesKävi radalta ulkona äsken. Saa nähdä mitä seuraa tai on seuraamatta.
Kuten Ukonmaanaho jo sanoi, niin tuossa ei ole mitään.Kävi radalta ulkona äsken. Saa nähdä mitä seuraa tai on seuraamatta.
Todellakin. Cooperissahan 3000m on jo loistava tulos peruskuntoilijalle. Noissa karkeloissa 3000m 12 minuuttiin olisi alle kaiken arvostelun, luokkaa kenialaiset maastohiihtäjät.Tuossa mennään julmaa kyytiä/satanen. Kävin tänään itse testaamassa n. 4 minuutin kilometrivauhtia ja olin melko kanveesissa, joka on noille miesjuoksijoille käytännössä kävelyä. Respect, poikkeusyksilöiden hommaa tämä leikki.
Montako kilometriä jaksoit? Omalla kohdalla tasan yksi kilometri lienee nykykunnolla maksimi.Tuossa mennään julmaa kyytiä/satanen. Kävin tänään itse testaamassa n. 4 minuutin kilometrivauhtia ja olin melko kanveesissa, joka on noille miesjuoksijoille käytännössä kävelyä. Respect, poikkeusyksilöiden hommaa tämä leikki.
Lepardi-kuosi.Kai se on pinkki ja röyhelöinen?
Tänään voi tärähtää, sen verran rennon oloinen on Kososen olemus ennen finaalia.
Sun pitää vaan pidentää matkaa, kyllä tuolla vauhdilla marathonilla jo pärjääTuossa mennään julmaa kyytiä/satanen. Kävin tänään itse testaamassa n. 4 minuutin kilometrivauhtia ja olin melko kanveesissa, joka on noille miesjuoksijoille käytännössä kävelyä. Respect, poikkeusyksilöiden hommaa tämä leikki.
Kyllä, 30 vuoden päästä puhutaan Silja Kososesta samalla arvostuksella kun nykyään M L Kirvesniemestä.Ai että mä tykkään Siljasta.
On tämä suomalaisittain vähän surkeaa. 5000 metrin alkuerissä neljä norjalaista ja kaksi ruotsalaista, mutta ei yhtään suomalaista. Eikä varmaankaan ole ihan lähivuosinakaan ketään.Ihan reipas määrä norjalaisia vitosella. Tehdas tuottaa.
Montako kilometriä jaksoit? Omalla kohdalla tasan yksi kilometri lienee nykykunnolla maksimi.
Komeat kalapuikot Ingebrigtsenillä.
Ei kyllä Oulun murteesta ole oikein rippeitäkään jäljellä Elinan puheessa valitettavasti.Oulun murrettahan tuo puhuu. Pitääkö sitten ärsyttävänä, kiinni kuulijasta.
Siis naiko hän H. Kirvesniemen? Mahtaakohan Harrista enää löytyä sellaisia voimia, että Siljan kanssa pärjää…Kyllä, 30 vuoden päästä puhutaan Silja Kososesta samalla arvostuksella kun nykyään M L Kirvesniemestä.